به گزارش ایرنا، شاهپور رجایی روز یکشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره منابع آب شهرستان کنگان افزود: در این ارتباط برای آزاد سازی این سواحل از دست متصرفان در شهرستانهای یاد شده اقدام های لازم انجام و متخلفان نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی اضافه کرد: جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم و بستر دریا، ساماندهی برداشت آب دریا توسط شرکتها و موسسه ها، جلوگیری از اضافه برداشت ها و نیز حفر چاههای غیر مجاز از مهمترین اولویت ها و برنامه های مدیریت منابع آب استان در شهرستان کنگان است.
رجایی، سامانه 'ساماب' را یکی از مهمترین و قویترین نرم افزارهای مربوط به حوزه حفاظت و بهره برداری معرفی کرد و ادامه داد: بزودی زیرساخت های اجرای این نرم افزار برای سرعت بخشی در خدمات به ارباب رجوع از جمله فعال شدن دفاتر خدماتی، در سراسر استان انجام می شود.
وی با اشاره به تصویب' نظامنامه تخصیص' وزرات نیرو به همت شرکت های آب منطقه ای بوشهر و هرمزگان در وزارت نیرو افزود: برای استفاده از آبهای نامتعارف تا حجم 21 میلیارد متر مکعب در استان بوشهر مجوز تخصیص گرفته شده است.
رجایی تاکید کرد: هر گونه برداشتی از آب دریا و دیگر منابع آب، فقط بایستی با مجوز وزارت نیرو باشد و در غیر این صورت تخلف است.
در پایان این آئین بهروز شریف زاده به عنوان رئیس اداره منابع آب شهرستان کنگان معرفی و از خدمات عبدالطیف عباسی نژاد تقدیر شد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.