به گزارش ایرنا، روتبط عمومی استانداری بوشهر روز یکشنبه به نقل از امیر امینی در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر افزود: مسیر راه‌آهن شیراز به بوشهر 450 کیلومتر و مسیر طرح ریلی شیراز - بوشهر به عسلویه 640 کیلومتر تعیین شده است.
وی اضافه کرد: برای اجرای طرح ریلی شیراز- بوشهر به عسلویه 40 هزار میلیارد ریال ارزیابی مالی شده است که اجرای این پروژه نیازمند فاینانس کننده دارد.
امینی بیان کرد: امسال برای اجرایی شدن پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز فاینانس کننده انتخاب می‌شود و اعتبارات لازم برای تحقق این مهم مصوب و اختصاص می‌یابد.
معاون برنامه‌ریزی و تجهیز منابع وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در سفر به استان بوشهر علاوه بر بررسی پروژه‌های مختلف راهسازی در نقاط مختلف راهکارهای لازم برای حل مشکلات آنها ارائه می‌شود.
وی با تاکید بر تسریع در اجرای راه‌های روستایی افزود: در این سفر تکمیل و تسریع در اجرای راه‌های روستایی استان از جمله جاده‌های مختلف دشتستان بررسی و مشکلات تامین اعتبارات ملی آنها بررسی و برطرف می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و تجهیز منابع وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تکمیل راه‌های روستایی در اولویت قرار دارد تصریح کرد: برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها اعتباراتی از محل ارزش افزوده مصوب شده که پیش بینی می‌شود 10هزار میلیارد ریال از این محل برای تسریع در اجرای راه‌های روستایی تخصیص یابد.
6047/6043**
خبرنگار: مونا عیدان** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.