به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: حضور با شکوه مردم ایران و بویژه مردم استان بوشهر در راهپیمایی روز قدس که با هدف صحه گذاشتن به آرمان های امام و انقلاب بود قابل تبریک و تقدیر است اما در این بین حرکت عده قلیلی برای اهانت علیه رئیس جمهوری در راهپیمایی تهران محکوم و قابل پذیرش نیست.
وی بیان کرد: این اقدام خارج از شئون پیش از تنفیذ رئیس جمهوری منتخب دولت دوازدهم بخصوص در منطقه آشوب زده خاورمیانه حرکتی تاسف بار و مورد درخواست رژیم اشغالگر قدس بود.
گراوند با گرامیداشت هفته قوه قضاییه افزود: عده ای خودسر و فریب خورده در این روز به جای لبیک به یادگار امام و اعلام حمایت از ایشان با اقدام خود خوراک برای صهیونیست ها و رسانه های استکباری درست کردند که امیدواریم دستگاه قضایی پاسخ این رفتار هنجار شکنانه را به ملت ایران بدهد.
وی گفت: تکرار چنین حرکاتی مغایر با مسیر انقلاب و ولایت بوده و اخلاقی غیر اسلامی است که باید با عوامل آن برخورد قاطع شود.
گراوند در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جریان انتخابات 29 اردیبهشت مردم با حضور آگاهانه و هوشمندانه خود حماسه ای بی بدیل و قابل ستایش آفریدند.
وی یادآور شد: در این راستا عوامل اجرایی زیادی نیز برای برگزاری این انتخابات باشکوه همکاری داشته و نقشی چشمگیر را ایفا کردند.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.