به گزارش ایرنا، عباس حقیقی روز چهارشنبه در بازدید از کارگاه تولید و بسته بندی محصولات کشاورزی روستایی باحضور مدیرجهاد کشاورزی این شهرستان افزود: ارایه آموزش های مهارتی به زنان سرپرست خانوار، گامی بلند برای توانمندسازی این قشر است که در برنامه های این مرکز قرار دارد.
وی بیان کرد: بانوان از شایسته ترین افراد برای دریافت آموزش های مهارتی هستند و باید در ارایه آموزش های فنی و حرفه ای، توجه ویژه ای به این قشر انجام شود.
وی با بیان اینکه آموزش های مهارتی نقشی مهم در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کند، گفت: مقام معظم رهبری همواره تاکید زیادی بر تلاش مسئولان برای کاهش آسیب های اجتماعی دارند و همه وظیفه داریم در این راستا گام برداریم.
سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه ای گناوه اظهار کرد: یکی از مهمترین عوامل جلوگیری از آسیب های اجتماعی، ایجاد اشتغال و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر است که آموزش های مهارتی در این زمینه بیشترین نقش را دارند.
وی گفت: توسعه آموزش های مهارتی از طریق سازمان فنی و حرفه ای از اصلی ترین راهکارهای حفظ مشاغل موجود و ایجاد فرصت های جدید شغلی است و فراگیری آن به عنوان ابزاری لازم در تمام مقاطع اقتصادی، بهره‌وری و افزایش تولید داخلی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.