به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز یکشنبه در آئین بزرگداشت شهادت حضرت علی (ع) افزود: )ایشان شخصیتی بزرگ بود که پس از حضرت محمد (ص) جز برترین و موثرترین ها برای نقش آفرینی در تاریخ اسلام لقب گرفت.
وی اضافه کرد: ایشان شخصیتی الهی داشت و در پذیرش دین مبین اسلام از عادل ترین مردم و از شجاع ترین کسانی بود که همواره در کنار نبی مکرم اسلام حضور داشتند.
سروستانی ادامه داد: آن حضرت درقضاوت، حکومت‌داری و زهد کم نظیر و حتی می توان گفت بی نظیر بودند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امام علی شخصیتی بودند که از همان دوران آغاز رسالت پیامبر خود را وقف اسلام کرد و در این راه جان خود را کف دست نهاد.
وی یادآور شد: امیر مومنان در دفاع از آخرین فرستاده الهی و دین مبین اسلام تمام تلاش خود را انجام داد و از هیچ اقدامی در این راه کوتاهی نکردند.
سروستانی اضافه کرد: حضرت علی شخصیتی بود که از طرف ذات احدیت به عنوان امام امت و استمرار بخش راه نبوت انتخاب می شود و همواره نگاه ایشان برای کمال و ترقی اسلام و ارزش‌های دینی در جامعه بود.
وی اظهار داشت: امام علی به همان میزانی که عبادتش برای رضای خدا بود جهاد، انفاق، قضاوت، توجه به محرومان، اداره امور زندگی، تربیت فرزندان، مبارزه با طاغوتیان را نیز برای خدا انجام می داد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.