به گزارش ایرنا، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از ابولقاسم محمد زاده افزود: باتوجه به مصوبات دهمین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری ستاد قاچاق کشور، وزارت صنعت، معدن وتجارت به کمک سایر دستگاه های مرتبط برای ساماندهی تابلو های سر در واحدهای صنفی شیوه نامه ای با رویکرد حمایت از حقوق مصرف کنندگان تهیه و ابلاغ کرده است.
وی اضافه کرد: براساس ماده (1) آیین نامه اجرایی ماده (7) قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، طرح شناسایی واحد های صنفی دارای تابلو برند پوشاک خارجی با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی استان بوشهر انجام خواهد شد.
محمد زاده اظهار کرد: واحد های صنفی ذکرشده می توانند به فهرست برندهای پوشاک دارای مجوز گواهی نمایندگی رسمی در سامانه مرکز اصناف و بازرگانان به آدرس www.gatc.ir مراجعه و اطلاعات کافی را دریافت نمایند.
وی اضافه کرد: همچنین این قانون با توجه به حمایت از تولیدات داخلی و ضرورت توجه بیش ازپیش به هم گرایی اقتصاد با فرهنگ ایرانی، اسلامی و با در نظر گرفتن قانون نظام صنفی و آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان ،اجرا خواهد شد .
محمد زاده بیان کرد: این اقدام به منظور ساماندهی و جلوگیری از تبلیغات غیر مجاز اصناف با نام برند های انواع پوشاک خارجی در بازار است.
7210/6043**
خبرنگار: سیده نیر قیمی** انتشار دهنده: خدانطر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.