به گزارش ایرنا، محمدرحیم بهره‌مند روز یکشنبه در حاشیه آغاز اجرای این طرح در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا کارشناسان اداره کل استاندارد استان بوشهر ابتدا فیلترهای غیراستاندارد را شناسایی و به مالک مرکز عرضه اخطار کتبی می دهند.
وی افزود: پس از بازرسی‌های اولیه و اخطار کتبی به مراکز متخلف، در مدت یک ‌ماه پس از ابلاغ کتبی به این مراکز، در صورت توجه نکردن این فرآورده طبق مقررات و قانون سازمان ملی استاندارد معدوم می شوند.
بهره مند با اشاره به آغاز طرح جمع آوری فیلترهای غیراستاندارد خودرو از مراکز عرضه از آغاز سالجاری ادامه داد: مراکز عرضه فیلتر هوای خودرو استان مورد بازرسی قرار گرفته و متخلفان در این زمینه شناسایی و با آنان برخورد شده است.
وی افزود: از شهروندان تقاضا می‌شود هنگام خرید فیلتر هوا به مواردی مانند نشان استاندارد، نام و نشانی واحد تولیدی و نام یا علامت تجاری فیلتر، دقت و از خرید فیلتر هوای بدون نشان استاندارد، بسته‌بندی، مشخصات و نشانه گذاری خودداری کنند.
بهره مند یادآور شد: در راستای اجرای طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استانداردها) از مراکز عرضه فیلتر هوای خودروهای سبک تاکنون تعدادی
فیلتر غیراستاندارد کشف و از سطح بازار جمع‌آوری شده است.
7212/6047** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.