به گزارش ایرنا، عباس نامدارزاده روز سه شنبه در نشست بررسی مشکلات واحدهای صنفی خواربار و لبنیات شهر بوشهر افزود: افزایش بهای برق واحدهای صنفی خواربار و لبنیات‌ فروشی فشار شدیدی بر این قشر وارد کرده از این رو نیاز است نمایندگان استان برای کاهش آن همانند نمایندگان سیستان و بلوچستان تلاش خود را بکار گیرند.
وی با اشاره به نامه‌نگاری‌های صورت گرفته توسط این اتحادیه با چهار استاندار پیشین استان بوشهر و مدیران کشوری در این زمینه بیان کرد: از آنجا که این اتحادیه بیش از هشت سال پیگیر کاهش تعرفه برق واحدهای صنفی است باید در این زمینه فکر اساسی شود.
نامدارزاده گفت: واحدهای صنفی مناطق جنوبی بویژه خواربار و لبنیات فروشان هزینه‌های سرسام‌آوری را بابت برق واحد صنفی خود پرداخت می کنند.
رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات شهرستان بوشهر ادامه داد: با توجه به این که استفاده شبانه‌روزی از برق در واحدهای صنفی جنوب کشور اجباری و تحمیلی است باید مسئولان استان بوشهر راهکاری را به صاحبان واحدهای صنفی ارائه کنند.
وی تاکید کرد: قبض‌های هفت تا 80 میلیون ریالی سوپر مارکت‌های بوشهر در سال‌های پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها باعث شد تعداد بسیار زیادی از واحدهای صنفی ورشکسته شوند.
نامدارزاده یادآور شد: در هفته‌های اخیر مردم و مسئولان استان سیستان و بلوچستان در نامه‌ای به وزیر نیرو خواستار کاهش تعرفه برق مناطق جنوبی این استان شدند که بنا به اظهار وزیر نیرو این درخواست در هیات دولت مطرح می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.