نسرین وحدت روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آمار مربوط به سال گذشته است که در مقایسه با سال 94، 10 درصد رشد نشان می دهد.
وی با اشاره به اینکه امسال بیمه ورزشی بصورت یکساله به ورزشکاران ارائه می شود بیان کرد: ورزشکاران و مربیان استان بوشهر در سال 96 نیز با همان تعرفه سال95 و 94 تحت پوشش بیمه ورزشی و مراقبت در مورد آسیب‌های ورزشی قرار می‌گیرند.
وحدت، تعرفه بیمه ورزشکاران را 150هزار ریال عنوان کرد و گفت: هر یک از ورزشکاران می‌توانند با مراجعه به دفتر هیات پزشکی ورزشی استان و پرداخت حق بیمه خود از زمان مراجعه به مدت یک سال از خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی استفاده کنند.
وی گفت: هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر پس از آسیب دیدگی ورزشکاران با تحویل برگه درمان به آنها پرداخت بخش عمده‌ای از مخارج درمانی آنها و بخشی از غرامت مربوط به فوت و نقص عضو ورزشکار را عهده دار می شود.
وحدت یادآور شد: تعهدات درمانی منجر به آسیب دیدگی، جراحت، قطع عضو و فوت توسط فدراسیون پزشکی ورزشی نسبت به ورزشکاران از جمله عواملی است که سبب شده ورزشکاران و صدمه دیدگان در فضاهای ورزشی از امنیت بیشتری برخوردار باشند.
وی تاکید کرد: هر گونه فعالیت ورزشی باشگاه‌ها و برگزاری مسابقات بدون اینکه ورزشکار دارای کارت بیمه ورزشی باشد، تخلف محسوب می‌شود و همه باشگاه‌ها مکلف هستند ورزشکاران خود را تحت پوشش بیمه درمانی ورزشی قرار دهند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.