به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری یکشنبه شب در آئین بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام راحل در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر افزود: امروز آرمانهای امام راحل به وسیله رهبر معظم انقلاب مطرح می شود.
وی تصریح کرد: مفسر کلام و راه امام راحل در رهبر معظم انقلاب اسلامی متجلی است و کسی حق ندارد کلام امام را براساس سلیقه خود تفسیر کند.
حسینی بوشهری گفت: هدف امام راحل پیاده شدن تمام احکام اسلام بود و امروز رهبر معظم انقلاب نیز همین هدف را دنبال می کند.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری آمریکا به عربستان افزود: با پیام و بیانات رهبر معظم انقلاب ملت ایران در روز 29 اردیبهشت در پای صندوقهای رای با خلق حماسه ای باشکوه تو دهنی محکمی به دشمن زده شد و مورد سرزنش قرار گرفتند.
حسینی بوشهری اضافه کرد: امام راحل هیچ گاه تنها به ایران نمی اندیشید و نگران تمام جهان اسلام بود.
وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی پاره های یک تن هستند گفت: امروز یمن، بحرین و سوریه فریاد می کشند که باید به آنها کمک کرد.
حسینی بوشهری افزود: برای خدا کارکردن، ایمان به خدا و انجام عمل صالح، اعتماد به خدا و امدادهای غیبی، روح تعبد، مردمی بودن، جامعیت، تکلیف گرایی، موضع گرفتن در مقابل کجی ها و اظهار نظرهای مختلف در خصوص مقدسات دینی از رمزهای موفقیت امام راحل است.
وی گفت: امام خمینی (ره) عزت ، خودباوری و مامی توانیم را به ملت ایران هدیه داد.
حسینی بوشهری امام راحل را شخصیتی هوشمند، بیدار، رئوف، مهربان و آینده نگر توصیف کرد و افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی براین نکته توجه داشت که نظام اسلامی را چگونه برپایه ولایت فقیه استوار کند که خدشه دار نشود.
نماینده مردم استان بوشهردر مجلس خبرگان رهبری در خصوص وظیفه امروز ملت ایران در مقابل آرمانهای امام راحل نیز گفت: ملت ایران شخصیتی دارند که ویژگیهای امام راحل از جمله دشمن شناس، استکبارستیز، ساده زیست و حرفهای او چراغ راهنمای ملت و پاسدار اصول امام راحل است .
وی یادآورشد: خط قرمز امام راحل خط قرمز رهبرمعظم انقلاب است و مفتخریم که مجلس خبرگان رهبری چنین شخصیتی را به ما معرفی کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: مردم امروز دربیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل آمده اند تا با آرمانهای امامی تجدید بیعت کنند که به ما هویت، عزت و آزادی داد.
نصرالله شفیعی افزود: امروز مردم ایران به دنیا اعلام می کنند که پای آرمانهای امام راحل ایستاده اند و پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.
وی تصریح کرد: هرگونه تفسیر نابجا از بیانات امام (ر])انحراف از مسیر آن حضرت است.
شفیعی با اشاره به انتخاب رهبر معظم انقلاب از سوی مجلس خبرگان رهبری گفت: کوچکترین انحراف از منویات ولایت فقیه قدم گذاشتن در مسیر استکبار است.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.