به گزارش ایرنا، نصرالله شفیعی روز شنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم 14 خرداد بیست‌ و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل افزود: 14 خرداد در اذهان همه مردم به ویژه مسلمانان و ملت ایران اسلامی همواره زنده است و برنامه‌های سالگرد ارتحال این بزرگ مرد قرن اخیر هر سال باشکوهترر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم 14 خرداد در شهرهای 37 گانه و روستاهای استان بوشهر یادآورشد: این برنامه‌ها در قالب سخنرانی‌، محفل انس با قرآن ، شب شعر و مسابقه کتاب خوانی با محوریت وصیت نامه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: ویژه برنامه 14 خرداد در شهرستان‌های استان بوشهر باحضور مردم ولایت‌مدار برگزار و در این آیین‌‌ها روحانیون و وعاظ اندیشه‌های امام راحل را تبیین می‌کنند.
شفیعی گفت: ویژه برنامه 14 خرداد در مرکز استان بوشهر ساعت 18 فردا (روز یکشنبه )در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با سخنرانی آیت‌الله حسینی‌بوشهری نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد: در مراسم 14 خرداد در سایر شهرستان‌های استان بوشهر نیز روحانیون و استادان حوزه در مصلاهای جمعه، حسینیه‌ها و مساجد اندیشه‌های امام بزرگوار را تبیین می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت: 15 خرداد 1342 به عنوان آغاز نهضت اسلامی مردم در تاریخ ایران جایگاه خاصی دارد و برای بزرگداشت این روز دوشنبه ساعت 18 در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر آئینی با سخنرانی حجت الاسلام پاکراه اعزامی از حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.
7212/ 6045 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.