به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی روز شنبه در آئینی با تبریک آغاز زعامت و ولایت مقام معظم رهبری افزود: گرچه در واقعه 14خرداد مصیبت عظیمی در نظام اسلامی و بلکه در جهان اسلام رخ داد، ولی انتخاب آگاهانه و شایسته مجلس خبرگان رهبری در تعیین شخصیتی همچون مقام معظم رهبری توانست مرهمی بر قلب های سوخته عاشقان روح الله باشد.
وی یادآورشد: مقام عظمای ولایت شخصیتی هستند که توانستند از معلم و رهبر خویش درس هایی را فرا گرفته و آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
سروستانی اضافه کرد: رهبر انقلاب شخصیتی شجاع و دور اندیش هستند که با رهبری های حکیمانه خویش 38 سال کشتی نظام اسلامی را با اقتدار هدایت کره اند.
وی ادامه داد: دشمنان تلاطم ها و امواج بسیار دشواری برای مقابله باانقلاب اسلامی ایجاد کردند که هر کدام از این امواج می توانست حوادثی را برای نظام اسلامی ایجاد کند، اما تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری در مقابل آنان کشتی انقلاب را به ساحل رستگاری و موفقیت هدایت کرده است.
سروستانی گفت: مقام معظم رهبری با اقتدار در مقابل زیاده خواهان و بدخواهان نظام اسلامی چه در داخل و چه در خارج غرش می کنند و بنا به اذعان دشمنان اسلام و به ویژه استکبار جهانی سال ها توطئه می کنند ولی این رهبر الهی با یک فرخوان آنها را به عقب می راند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود:همان طوری که امام اشاره فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت آسیبی نبیند باید همگان تبعیت خود را از مقام معظم رهبر اعلام کنیم و راه نجات عزت ما در گرو پیمودن راه این رهبر الهی است.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.