محمدحسن باستی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: اولویت نخست پرداخت اعتبار در سالجاری پروژه های نیمه تمام و تامین آب شرب است .
وی یادآورشد: تجهیز چاه های آب شرب، توسعه طرح های آبخیزداری در کمک به بخش کشاورزی، تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی و گردشکری و پروژه های بزرگراهی از برنامه های مهم کمیته برنامه ریزی است.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر اظهارداشت: هم اینک هشت محور بزرگراهی در استان بوشهر در دست ساخت است که برای سرعت بخشی در روند تکمیل این شمار پروژه اعتبار مناسبی تخصیص خواهد یافت.
وی گفت: برخی پروژها از جمله سد های دالکی، دشت پلنگ و باغان که اکنون فعال است و سد خاییز که بزودی آغاز می شود نیز از منابع ملی اولویت تخصیص اعتبار دارند.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر اظهارداشت: باتوجه به مشکلات فراروی تامین آب مورد نیاز مردم شهرستان دشتستان راه اندازی آب شیرین کن با ظرفیت 2 هزار مترمکعبی در دستور کار است که امسال اجرایی می شود.
باستی تصریح کرد: این آب شیرین کن ها آب مورد نیاز خود را از رودخانه شاپور در شهر سعدآباد تامین می کند که بخشی از شهرها و روستاهای بخش سعدآباد را پوشش می دهد .
وی گفت: اعتبار مورد نیاز ساخت آب شیرین کن در سعدآباد حدود 24میلیارد ریال است.
7213/ 6045** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی ** انتشاردهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.