به گزارش ایرنا، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در این آیین گفت: طراحی سامانه سازمان های مردم نهاد این استان از ابتدای سال جاری کار طراحی آن آغاز و در نهایت امروز مورد رونمایی قرار گرفت.
عباس برزگرزاده افزود: این سامانه بطور عمده در 2 بخش طراحی شده که یک بخش برای اشخاصی متقاضی ثبت تشکل است و بخش دیگر نیز مربوط به سازمانهایی است که مجوز خود را از قبل گرفته و هم اکنون در حال فعالیت هستند.
وی اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه این امکان نیز فراهم شده تا سازمانهای مردم نهاد (سمن) استان در بازه های زمانی یک هفته و یک ماهه فعالیت های خود را در سامانه بارگزاری کنند.
برزگرزاده افزود: دسترسی فوری به آئین نامه و اطلاعیه های ابلاغی مرتبط با سمن ها از دیگر مزایای سامانه یاد شده است.
وی اظهار داشت: تاکنون 141 سازمان مردم نهاد استان بوشهر در سامانه سازمانهای مردم نهاد استان بوشهر به آدرس www.samanbu.ir ثبت شده است.
برزگرزاده یادآور شد: اتصال به کانال خبری تلگرامی مرتبط با سمن ها از دیگر امکاناتی است که روی سامانه یاد شده بارگزاری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در بسیاری از مورادی که سازمان های مردم نهاد ورود داشتند و حمایت لازم از آنان شد شاهد خروجی های خوبی برای جامعه بودیم.
عبدالکریم گراوند افزود: در ارتباط با فضای مجازی باید به سمتی برویم که از آن بهره لازم را ببریم و از این ظرفیت برای افزایش ارتباط مهم و موثر بین سازمان های مردم نهاد استان بوشهر استفاده شود.
7212/6047**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.