به گزارش ایرنا، فرج شجاعی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به وقوع سرقت های متعدد داخل خودرو در شهرستان های دشتستان و بوشهر در یک ماه گذشته، شناسایی سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی بیان کرد: با تحقیقات ویژه و بررسی دوربین های مداربسته مشرف به محل های وقوع سرقت و تطبیق تصاویر با بانک های اطلاعاتی موجود، در نهایت مشخص شد همه سرقت ها توسط یک نفر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 صورت می گیرد.
شجاعی گفت: با رصد شخص مورد نظر و اقدامات اطلاعاتی، محل تردد وی مشخص و از طریق گشت های نامحسوس، خودرو یادشده در شهر برازجان شناسایی شد.
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر یادآور شد: متهم پس از دریافت دستور ایست با متواری شدن و استفاده از راه های خاکی به سمت بوشهر تغییر مسیر داده که در نهایت با سرعت عمل ماموران پلیس، خودرو متوقف و سارق دستگیر شد.
وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو متهم 2 عدد باطری کامیون، ابزارآلات سرقت، مقداری هروئین و یک قبضه کلت فندکی کشف شد، از این رو با توجه به مستندات موجود و اموال مکشوفه از خودرو، اطمینان حاصل شد که سرقت های وسایل داخل خودرو به وقوع پیوسته در 'دشتستان' توسط این سارق صورت گرفته است.
شجاعی اضافه کرد: متهم در اعترافات خود به 18 فقره سرقت وسایل داخل خودرو در برازجان و 25 فقره سرقت در بوشهر اعتراف کرد.
وی افزود: سهل انگاری مالکان خودرو ها و نصب نبودن سیستم های هشدار دهنده روی خودرو و پارک وسایل نقلیه در محل های تاریک بویژه در ساعات پایانی شب از جمله عواملی است که سارقان را ترغیب به سرقت می کند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.