به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ سلمان امیری افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو متوقف شده، 15 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه نیز 2 سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ امیری ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در زمینه مبارزه با موادمخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

**کشف 9 فقره سرقت در قزوین
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین نیز از کشف 9 فقره انواع سرقت و دستگیری 2 سارق در این زمینه خبر داد و گفت: در پی دستگیری یک سارق توسط ماموران کلانتری 13 باهنر قزوین، فرد یاد شده در بازجویی تخصصی ماموران به پنج فقره انواع سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ محمدقاسم طرهانی یادآور شد: در اقدام دیگر پلیس، ماموران کلانتری 12 بازار نیز یک سارق را با اقرار چهار فقره سرقت دستگیر کردند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: سارقان پس از دستگیری و اعتراف به سرقت های خود با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شهرستان شدند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.