غلامرضا مهرجو رور دوشنبه درگفت ‌و گو با ایرنا افزود:پس از آگهی اسامی منتخبان شورای اسلامی در شهرستان دشتی در مجموع 9شکایت به هیات اجرایی وصول شد که در موعد مقرر بررسی و منجر به بازشماری شماری از صندوق ها شد اما تغییر ملموسی در آرای منتخبان ایجاد نشد.
وی یادآورشد:اظهارنظر برخی افراد در خصوص تخلفات گسترده در انتخابات شهرستان دشتی ناشی از بی اطلاعی آنان است.
رئیس هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان دشتی اظهارداشت: افرادی که نسبت به نتیجه بررسی ها و تصمیم هیات اجرایی در خصوص نتایج انتخابات شورای اسلامی اعتراض دارند براساس بند 2 قانون انتخابات می توانند شکایت خود را به هیات نظارت استان اعلام کنند.
مهرجو ادامه داد: میزان مشارکت مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 92 درصد است.
وی گفت: از مجموع 54 هزار نفر واجدان شرایط رای دادن در شهرستان دشتی 49 هزار و 903 نفر در انتخابات 29 اردیبهشت ماه شرکت کردند.
مهرجو از حضور کم نظیر و گسترده مردم شهرستان دشتی در این انتخابات و تلاش ها و زحمایت شبانه روزی همه مجریان، اعضای شعب اخذ رای، نمایندگان فرماندار، ناظران، بازرسان، نیروهای امنیتی و انتظامی و پشتیبانی و اصحاب رسانه در این شهرستان تقدیر کرد.
فرمانداردشتی اضافه کرد: در این انتخابات 85 شعبه اخذ رای در شهرستان دشتی کار ثبت نام واخذ رای را برعهده داشتند که 46 شعبه ثابت و 39 شعبه سیار بود.
شهرستان دشتی با 84 هزار نفر در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045** خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.