به گزارش ایرنا، سردار حیدر عباس‌زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک ماه مبارک رمضان افزود: پلیس از کسانی که قادر به گرفتن روزه نیستند می‌خواهد از انجام روزه‌خواری بصورت آشکار پرهیز و حرمت این ماه را حفظ کنند در غیر این صورت با برخورد قانونی پلیس مواجه می‌شوند.
وی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه روزه خواری علنی و تخلف واحدهای صنفی موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: بسیاری از جرائم از جمله جرائم خشن در ماه مبارک رمضان کاهش می‌یابد که این نشان از جایگاه و حرمت ماه بهار قرآن و رعایت مردم دین‌دار است.
وی با تاکید بر حفظ پیوندهای دینی و مذهبی در این ماه با فضیلت رمضان افزود: برای تقویت مراتب خویشتن‌داری، تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای دینی به ویژه عفاف و حجاب در محیط‌های عمومی انتظار می‌رود با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود.
وی از برخورد قاطع با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ماه مبارک رمضان دارای فضیلت‌ها و ارزش‌های مهم و همچنین فرصت مهمی برای خودسازی و بیمه شدن انسان در مقابل تخلفات و جرائم است.
سردار عباس زاده با اشاره به فعالیت رستوران‌ها و غذاخوری‌ها در استان بوشهر بیان کرد: متصدیان مراکز بین راهی ، پایانه‌ها و فرودگاه‌ها می‌توانند پس از ارائه اخذ مجوز از اداره نظارت براماکن عمومی و رعایت شئونات اسلامی و استتار مناسب فعالیت کنند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: کسانیکه به هر صورت اقدام به روزه‌خواری کنند با برخورد قاطع پلیس مواجه می‌شوند.
وی با اشاره به اجرای طرح ترافیکی در استان بوشهر افزود: باتوجه به ازدحام خودرو در خیابان‌ها درهنگام افطار تمهیدات لازم برای کنترل و کاهش حجم ترافیک در مسیرهای پرتردد صورت گرفته است.
7212/ 6045 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.