به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مریم حامدی عصر امروز در کارگروه بانوان، خانواده، عفاف و حجاب شورای عالی قشر بسیج کارمندان در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: با توجه به این‌که هم‌اکنون در  بحث استقلال فرهنگی با مشکلاتی مواجه هستیم که نقش دانشگاه‌ها حائز اهمیت است و نیاز است با اهتمام ویژه دانشگاه‌ها بتوانیم به همان اندازه که در بحث اقتصادی و سیاسی به استقلال رسیده‌ایم به استقلال فرهنگی نیز دست یابیم.

وی با اشاره به این‌که اهمیت به بحث عجاب و عفاف در جامعه امری لازم و ضروری است، افزود:‌ با توجه به این‌که مهمترین هدف دشمنان و استکبار جهانی تضعیف حجاب و عفاف است، بنابراین نیاز است همگان در این زمینه کوشا باشیم و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان این‌که دانشگاهیان و فرهنگیان باید به دین، فرهنگ و هدف انقلاب اسلامی اعتلا بخشند، گفت: به طور حتم با پاسداری از ولایت می‌توانیم در ارتباط با تحقق اهداف مورد نظر گام‌های اساسی برداریم و از دین و اسلام حفاظت کنیم.

سرپرست مدیریت حوزه ریاست دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این کارگروه بیان کرد: در باب حجاب و عفاف روایات و آیات متعددی مشاهده می‌شود که این موضوع گواه از اهمیت این مسئله دارد که امیدواریم با اقدامات انجام یافته شاهد گسترش حجاب و عفاف در جامعه باشیم.

علیرضا دستور افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات از جمله مهمترین وظایفی است که باید به صورت همه‌جانبه مورد توجه واقع شود، چرا که حضور مردم در انتخابات نقش مهمی در رابطه با خنثی کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی دارد و باید به این وظیفه مهم عمل شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621676
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.