به گزارش ایرنا، عباس معماری نژاد روز پنج شنبه در جلسه مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع دو شهرستان دشتی و تنگستان افزود:بانک صنعت و معدن درراستای حمایت و ارائه تسهیلات به بخش صنعت در کشور دارای رتبه نخست است .
وی گفت: فرایند انحصاری تسهیلات در بانک ها مشخص بوده باید باتوجه به اهلیت فنی مالی و مطالعه امکان سنجی به نحو مطلوب ارائه و نمی توان خارج ازآن اقدام کرد .
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر نیز گفت: بسته های سرمایه گذاری باید بدون اتلاف وقت در چهار چوب کار مشخص شده و در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.
سعید زرین فرافزود:فعال کردن صنایع تبدیلی، بسته بندی و سردخانه هایی با حجم سرمایه گذاری اندک از ضرورت های توسعه و رونق اقتصادی همه مناطق استان بوشهر است.
وی گفت: صنایع دستی و گردشگری نیز در استان بوشهر دارای ظرفیت خوبی هستند که باید مسئولان مربوطه با حمایت های لازم از فعالان این عرصه زمینه فعالیت آن ها رافراهم کنند .
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : در ابتدا باید زیر ساخت های متناسب برای فعالان و سرمایه گذاران اقتصادی فراهم شود.
سید کمال الدین شهریاری افزود: آماده شدن کتابچه مزیتهای سرمایه گذاری استان نیز باید در اولویت اقدامات دستگاه های اجرایی مرتبط قرار گیرد .
وی اضافه کرد : همچنین راه اندازی دفاتر معرفی فرصت های سرمایه گذاری به متقاضیان برای جذب سرمایه گذار از نیازهای جذب سرمایه گذار است.
مدیرکل دفتر جذب وحمایت از سرمایه گذاری استان بوشهر نیز گفت:نداشتن تعامل با بازارهای خارج از کشور زمینه ساز موفق نبودن دربخش سرمایه گذاری و اقتصاد محسوب می شود که باید در این راستا با دقتا بیشتر برنامه ریزی شود .
امان الله شجاعی افزود: کتابچه سرمایه گذاری استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر نیز در دست اقدام است که بزودی ارائه خواهد شد .
7210/ 60 45**خبرنگار : سیده نیر قیمی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.