مهدی شولی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دانش آموزان می توانند با انتقال مفاهیم فراگرفته به خانواده های خود تحولی چشمگیر در نهادینه کردن زمینه مصرف آب ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره آب در بین دانش آموزان یکی از راهکارهای اثرگذار دراین زمینه است، گفت: براساس برنامه ریزی های بعمل آمده این جشنواره در بین دانش آموزان روستای حصار برگزار و به آنان آموزش های لازم به همراه مسابقه انجام شد.
شولی ادامه داد: باتوجه به در پیش بودن فصل تابستان و به حداقل رساندن مشکل کمبود آب روستائیان، تبلیغات محیطی در دستور کار قرار گرفته و در این ارتباط پوستر و تراکت دربین مردم توزیع شده است.
وی بیان کرد: برای آگاهی از میزان رضایت مندی از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان نظرسنجی هایی تهیه و در اختیار مشترکان قرار گرفته است.
وی به عملکرد پارسال این اداره اشاره کرد و گفت: دراین مدت یک میلیون و 456 هزار و 832 مترمکعب آب بهداشتی سالم در روستاهای تحت پوشش و بندر امام حسن توزیع شد.
شولی بیان کرد: با واگذاری 90 انشعاب جدید شمار مشترکان آبفار شهرستان دیلم نیز به 2 هزار و 675 مشترک رسید.
وی افزود: لوله گذاری در شبکه توزیع، اصلاح و تعویض شبکه فرسوده و شبکه توزیع در روستاهای این شهرستان، تعویض 89 کنتور معیوب مشرکان ،تعمیر شبکه توزیع، شبکه انتقال و انشعابات مشترکان درسال گذشته انجام شد.
رئیس آب و فاضلاب روستایی دیلم ،آبرسانی از طریق ناوگان سیار به روستاها و نواحی صنعتی به میزان 8 هزار و 956 مترمکعب و تعویض مخزن 20 هزار مترمکعبی یکی از تانکرهای آبرسانی این شهرستان را از دیگر عملکرد این مدیریت درسال گذشته عنوان کرد.
شهرستان دیلم در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.