به گزارش ایرنا، از زمان شروع تبلیغات ستادهای نامزدهای شوراها در هفته جاری جنب و جوش بیشتری دیده می شود و فضای شهر بطور کامل صحنه انتخاباتی تبدیل شده که این مهم توانسته تاثیری مهم در افزایش شور و هیجان مردم برای حضور در پای صندوق های رای ایجاد کند.
با دایرشدن ستادهای انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر و حضور پرشور هواداران، مردم به این ستادها آمدند و شور هیجان خاصی در میان مردم برای شرکت در انتخابات ایجاد شد.
فعالیت طرفداران کاندیداها بویژه ستادهایی که در مسیر منتهی به میدان مرکزی شهر مستقر هستند، از اوایل شب شروع و تا نزدیکی های صبح ادامه دارد، بیش از سایر نقاط شلوغ تر است.
ازدحام هواداران و برنامه های پیش بینی شده در ستادها باعث شده تا تردد مردم و خودروها با اختلال و کندی روبرو شود.
آنچه که در ستادها بیشتر مشاهده می شود شور و هیجانی است که در بین جوانان و خردسالان در جلوی ستادها به چشم می خورد به گونه ای که آنها با در دست داشتن عکس های نامزدهای خود و پخش شیرینی و شربت در مسیر رفت و آمد مردم و رانندگان قرار گرفته و با فریاد زدن و سردادن سرودهای ملی و حماسی سعی در ترغیب به مشارکت و جلب توجه آنان به سمت کاندیدای مورد نظر خود دارند.
پخش موزیک و سرودهای ملی و موسیقی محلی و سخنرانی نامزدها از دیگر برنامه های نامزدهای شورای شهر گناوه در ایام تبلیغات است.
از دیگر نکات جالب توجه که در ستادهای تبلیغاتی شوراهای اسلامی شهر مشاهده می شود، حضور پرشور خانواده و بستگان و فامیل آنان است که چشم هر رهگذری را به خود جلب می کند.
از کنترل نیروهای امنیتی و انتظامی در برقراری امنیت و آرامش نیز نباید گذشت که از مدت شروع تبلیغات بطور مستمر حضور یافته اند.
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات گناوه گفت: در بازرسی هایی که از ستادهای تبلیغاتی در شهر انجام شده شور و نشاط خاصی در بین مردم بوجود آمده است.
سیدعلی پاک نژاد افزود: بیشتر ستادها قانون را رعایت و در برخی موارد تخلفات اندکی بوده که تذکرات لازم داده شده است.
وی اظهارکرد: با شور وهیجانی که در تمام کشور ازجمله در شهرستان گناوه وجود دارد شاهد حضور پررنگ و گسترده مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.