آنان می گویند: انتخابات فرصت و عرصه ای است تا مردم با رای خود آینده کشور را رقم بزنند زیرا دولتی که با انتخاب مردم برسر کار می آید، می تواند با عملکرد مثبت یا منفی خود سرنوشت کشور را دهها سال به جلو ببرد یا عقب بیاندازد.
مردم بوشهر بر این باورند که با شرکت حداکثری در انتخابات به نظام اسلامی و دولتمردان فرصت می دهند تا با پشتوانه مردمی در صحنه های بین المللی به ایفای نقش بپردازند و با اقتدار از حقوق ملت ایران دفاع کنند.
یکی از شهروندان بوشهری گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف است که همه باید در این تصمیم گیری ملی شرکت کنند.
محمد زارع با تاکید بر اینکه با شرکت در انتخابات درباره سرنوشت خود تصمیم گیری خواهیم کرد، ادامه داد: رئیس جمهورمنتخب باید فردی ولایت مدار، متدین، مدیر و مدبر باشد و رفع مشکلات اقتصادی مردم نیز باید در اولویت برنامه هایش قرار بگیرد.
وی بیان کرد: همچنین ایجاد زیر ساخت های مناسب برای اشتغال جوانان را نیز در نظر داشته باشد و هر فردی در جایگاه مناسب با توجه به توانمندی های خود مورد استفاده قرار بگیرد.
وی ادامه داد: از رئیس جمهوری آینده انتظار می رود دیپلماسی کنونی در پیش گرفته کشور را با سایر کشورها دنبال کرده و در زمینه رفع تحریم ها نیز به صورت هدفمند و با برنامه حرکت کند.
زارع افزود: حمایت از تولیدات و سرمایه گذاران داخلی نیز می تواند چرخه تولید کشور را حرکت داده و زمینه ساز اشتغال شود که انتظار می رود رئیس جمهوری آینده دراین بخش برنامه ریزی داشته و فقط در حد حرف اعلام نکند.
یکی دیگر از شهروندان بوشهری گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات به تقویت نظام کمک خواهد کرد.
زهرا شکوهمند افزود: با توجه به اینکه خارج از کشور دشمنان زیادی داریم که به دنبال ضعیف کردن ما هستند، همه باید با توان فراوان در انتخابات با حضور حداکثری خود آنها را نا امید کنیم .
وی ادامه داد: موضوع تبلیغات علیه ما توسط غربی ها مربوط به سالهای گذشته و بالغ بر 30 سال قدمت دارد که تنها با حضور گسترده آحاد مردم پای صندوق های رای می توانیم نشان دهیم که ما نظام خود را دوست داریم .
شکوهمند بیان کرد: انتظار می رودکاندیدای ریاست جمهور و هم چنین شوراهای اسلامی شهر و روستا وعده هایی به مردم ندهند که قادر به انجام آنها نیستند، بلکه مواردی را اعلام کنند که توانایی انجام آن را دارند تا مردم به وعده های بیهوده دل خوش نباشند.
شهروند دیگر بوشهری بیان کرد : انتخابات یک وظیفه ملی است که همه اقشار پیر و جوان باید در آن مشارکت داشته باشیم .
جابر الیاسی فرهنگی بازنشسته ،افزود:حضور ما در پای صندوق های رای یک نه بزرگ به همه بدخواهان نظام و کشور است و رای دادن به طیف خاص سیاسی اشتباه بوده و باید فرد اصلح تر را انتخاب کرده وبه اورای بدهیم .
وی با تاکید بر اینکه انتخاب رئیس جمهور خوب باید با تحقیق انجام شود، اضافه کرد: فردی که با رای مردم به عنوان رئیس جمهوری انتخاب خواهد شد باید توانایی برنامه ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم و سایر نیازهای کشور را داشته باشد و فقط برای جمع آوری رای وعده های غیر قابل اجرا ندهد.
مریم زاهدی نیز دیگر شهروند بوشهری ادامه داد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات زمینه ساز خرد جمعی و انتخاب خوب برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست .
وی افزود: کاندیدای شورای شهر نیز نباید وعده های بیهوده برای جمع آوری رای به مردم بدهند بلکه باید با توجه به توانمندی های خود برنامه های مد نظرشان را ارائه داده تا افراد بتوانند تصمیم بگیرند.
زاهدی ادامه داد: در شرایط کنونی که دنیا به دنبال تضعیف کشور ما برنامه ریزی می کند، همه باید با شرکت در انتخابات این اقدام را خنثی کنیم .
وی افزود: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر وروستا نباید یکدیگر را تخریب کنند بلکه بایدهمه در کنار هم به فکر بالندگی نظام با توجه به فرامین مقام معظم رهبری باشند.
یکی دیگر از شهروندان بوشهری بیان کرد: از رئیس جمهوری آینده انتظار می رود که با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه ارتباطات بین الملل اقدام کند.
محمد سعادتمند با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و ادای دین به انقلاب است، افزود: انقلاب ما به آسانی به دست نیامده است که ارزش های آن را نادیده بگیریم .
وی اظهار کرد: وعده هایی که به مردم داده می شود باید به نحوی باشد که فرد به انجام آن یقین داشته باشد وگرنه دادن وعده های غیر قابل اجرا ساده است .
سعادتمند اضافه کرد :مردم همواره حضور و حمایت خود را از انقلاب در همه صحنه های مختلف نشان داده اند و مشارکت در انتخابات پیمان دوباره با امام (ره) و شهداست که پایه های انقلاب را مستحکم تر خواهد کرد .
وی اضافه کرد: انتظاری که از رئیس جمهوری آینده می رود این است که وضعیت معیشت مردم متوسط و ضعیف جامعه را با برنامه ریزی مناسب تغییر دهد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
7212/6043**
خبرنگار: سیده نیر قیمی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.