به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست توجیهی کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان بوشهر افزود: با توجه به 2 انتخابات پیش رو تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری از 20 روز پیش آغاز شده و تبلیغات نامزدهای شورا ها نیز از فردا 21 اردیبهشت آغاز خواهد شد.
وی اظهار کرد: همه باید در کنار هم خالق یک حضور حداکثری برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی با رفاقت و صمیمیت کارها را انجام دهیم.
گراوند اضافه کرد : ما در نظام دینی و جمهوری اسلامی زندگی می کنیم که بر مبنای دین و قرآن کریم قرارگرفته واین انتخابات باید کمک کننده به سمت کمال باشد.
وی ادامه داد: همه کاندیداها با رعایت اخلاق و قوانین مربوط به انتخابات به دور از تخریب یکدیگر فعالیت و برنامه ها و اهداف خود را در زمینه مدیریت شهری به شهروندان معرفی کنند.
گراوند بیان کرد: ازهر گونه رفتار مبنی بر اینکه شائبه خرید و فروش رای را برای ذهن مجریان و ناظران ایجاد کند، پرهیز شود.
وی ادامه داد: زیبایی شهر را برای نصب پوستر های خود مخدوش نکرده و از فضاهای مشخص استفاده کنند و فضای مجازی نیزمی تواند یکی از زمینه های کار باشد.
گراوند افزود: همه کاندیداها آرامش خود را برای روز رای گیری حفظ کرده در انتخابات از ابزارهای لازم برای برگزاری مناسب و سالم آن استفاده خواهد شد.
وی بیان کرد: همه به دنبال انتخابات پاک و سالم هستیم و حق الناس که مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات فرمودند باید رعایت شود.
گراوند ادامه داد: هرکاندید می تواند 2 ستاد انتخاباتی یکی درمنطقه یک شهرداری و یکی در منطقه 2داشته باشد و تفکیک جنسیتی را خودشان رعایت کنند.
فرماندار بوشهر در این نشست گفت: هم اینک 442 نفر کاندید در انتخابات شورهای اسلامی شهروو روستا درشهرستان بوشهر تایید شده اند که از این شمار 292 نفر در چهار شهر و 150 نفر در 19 روستا و بخش مرکزی به رقابت خواهند پرداخت.
عباس جمشیدی افزود: از 204 نفر تایید صلاحیت شدگان درشهر بوشهر 13 نفر انصراف داده و 172 نفر باقی مانده اند.
وی اظهار کرد : همچنین در شهر عالی شهر 29 نفر در خارگ 30 نفر درانتخابات شورای شهر تایید و رقابت می کنند.
جمشیدی اضافه کرد : همه باید قوانین را رعایت کنند واگر فردی احساس می کند باید نسبت به حق خودش اقدام کند باید از طریق قانون اقدام کرده و اجرای قانون فصل الخطاب برای همه است.
وی گفت: فردی که خود را در یک صحنه عرضه می کند باید آمادگی شکست و پیروزی را داشته و آستانه تحمل خود را افزایش دهد و در هر دو صورت رعیت اخلاق را مد نظر داشته باشد.
جمشیدی افزود: فرصت برای رای دادن همه اقشار مردم در همه نقاط استان فراهم است و برای تکریم ارباب رجوع شرایط مناسب را فراهم خواهیم کرد .
معاون دادستان بوشهر نیز گفت: همه با رعایت اخلاق انتخابات در اجرای یک انتخابات قانون مند مشارکت کنند .
قاضی محسن مقدس افزود: همه فعالیتهای تبلیغاتی کاندیدا در فضاهای مجازی و محیط شهری رصد و باهر گونه رفتار غیر قانونی برخورد قانونی خواهدشد.
وی با تاکید بر اینکه رعایت قانون در تبلیغات الزامی است،اظهار کرد : هر گونه فعالیت مجازی نیز در بانک اطلاعات نیروی انتظامی، سپاه ودستگاه های امنیتی سیوشده و بعد از انتخابات بررسی و هر گونه فعالیت مجازی پیش از زمان تبلیغات تخلف محسوب و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بصورت همزمان 29اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
7210/6043**
خبرنگار: سیده نیر قیمی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.