علی فرخزاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تبلیغات انتخاباتی نامزدها برای انتخابات پیش رو، افزود: شهرداری ها براساس قانون حق استفاده از امکانات خود له یا علیه هیچ نامزدی را ندارند.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و مطابق با قانون،به تمامی مسئولان ذیربط در امور شهرداری ها در خصوص استفاده نکردن از امکانات دولتی به نفع یا ضرر هر یک از داوطلبان اطلاع رسانی شده است تا در آینده هیچ شائبه و شکایتی را در این زمینه از سوی داوطلبان شاهد نباشیم.
فرخزاد تاکید کرد: بدیهی است درصورت مشاهده هرگونه تخلف با مسئولان و مرتکبان براساس مقررات قانونی برخورد خواهد شد.
این مسئول افزود: در دیدگاه قانون تمامی داوطلبان و نامزدهای ثبت نام کننده در انتخابات یکسان بوده و باید در شرایطی برابر با ارائه برنامه ها و دیدگاه های خود به رقابت انتخاباتی با یکدیگر بپردازند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری مردم در 29 اردیبهشت ماه با مشارکت حداکثری خود برگ دیگری به افتخارات نظام جمهوری اسلامی بیافزایند و مردم سالاری دینی را به مدعیان آزادی و دموکراسی در سراسر جهان نشان دهند.
پنج هزار و 521 نفر در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین ثبت نام کرده اند که نسبت به دوره قبل 19.2 درصد افزایش داشته است.
پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.