مسعود محمدی باغملایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: راه اندازی این ایستگاه در میدان مطهری که پیش از این در خیابان شهدا شهر بوشهر استقرار داشت با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان مناطق جنوبی توسط ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی بوشهر و تسریع در روند خدمات رسانی به مسافران انجام شده است.
وی بیان کرد: با راه اندازی این ایستگاه شهروندانی که که قصد جابه جایی به مناطق جنوبی و بالعکس را دارند می توانند از ایستگاه میدان معلم به مقصد ایستگاه میدان مطهری رفته و از آنجا با اتوبوس های خطوط مورد نظر به مقصد مناطق جنوبی اعزام شوند.
باغملایی گفت: هم اکنون در محور میدان مطهری به سمت میدان معلم و باالعکس (از مسیر خیابان های شهید مطهری و امام خمینی) 6 دستگاه اتوبوس و در مسیر طالقانی سه دستگاه اتوبوس کار خدمات رسانی رسانی به شهروندان را انجام می دهند.
وی یادآور شد: با راه اندازی ایستگاه مرکزی میدان مطهری و کاهش اتوبوس های تردد کننده در این مسیر شاهد میزان ترافیک در خیابان های مطهری و امام خمینی (سنگی) که یکی از پرترددترین خیابان های شهر بوشهر است، کاهش پیدا خواهد کرد.
باغملایی یادآور شد: هم اکنون 38 دستگاه اتوبوس کار خدمت رسانی به شهروندان بوشهری را عهده دار هستند که از این شمار 22 دستگاه مجهز به سیستم سرمایشی هستند و مابقی آنها تا 10 روز آینده به سیستم سرمایشی تجهیز خواهند شد.
وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته مجوز خرید چهار دستگاه اتوبوس جدید نیز از شورای اسلامی شهر بوشهر گرفته ایم که این اتوبوس ها با تسهیلاتی که از پست بانک دریافت شده خریداری خواهد شد.
باغملایی اضافه کرد: دریافت تسهیلات پست بانک برای خرید اتوبوس از طریق سازمان شهرداری ها و دهیاری ها قرارداد آن برای کلان شهرها و مراکز استانها منعقد شده که این تسهیلات بدون سود و با هدف نوسازی ناوگان اتوبوس های دورن شهری صورت می گیرد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.