به گزارش ایرنا، مسئول برگزاری و مدیرعامل موسسه فرهنگی وهنری نیمدری سبز در جمع خبرنگاران گفت: سومین فستیوال حجم های ماسه ای در قالب طرح نشاط اجتماعی با حضور 25 هنرمند در این شهر برگزار شد که بیش از سه هزار نفر از آن استقبال کردند.
محمد مظفری افزود: طرح نشاط اجتماعی که دفتر اموراجتماعی استانداری بوشهر در سال جدید آن را اجرا کرده در صورتی که با حمایت مادی و معنوی همراه شود می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی در جامعه موثر باشد.
وی گفت: هنرمندان شرکت کننده آثار حجمی خود را با موضوعات آزاد خلق کرده بودند که حادثه معدن گلستان، انتخابات و نشاط اجتماعی از جمله آثار ارایه شده در این مجموعه بود که در پایان به هفت اثر برتر هدایایی اعطا شد.
وی از استقبال خوب مردم از برگزاری اولین جشنواره بازی های بومی و محلی که همزمان با فستیول حجم های ماسه ای برگزار شده بود تقدیر کرد و گفت: در این جشنواره بازی های محلی وسطو، زو، هفت سنگ و چند بازی محلی دیگر توسط دختران نوجوان روستای عباسی گناوه به اجرا درآمد.
مظفری، برگزاری مسابقه طناب کشی بین محلات گناوه را از دیگر برنامه های این جشنواره اعلام کرد و افزود: تیم های محلات نوروزآباد وکوی شهید مطهری به فینال راه یافتند که تیم نوروزآباد مقام اول را کسب کرد.
مدیر موسسه نیمدری سبز از اداره ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاداسلامی گناوه، گروه هنری ایلیا، هفته نامه صدای بندر وپایگاه اطلاع رسانی خبر بندر بخاطر همراهی در برگزاری این دو جشنواره تقدیر کرد.
ساحل گناوه از نقاط دیدنی و گردشگرپذیر این شهرستان در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.