به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: نامزدها در مناظره ها که بصورت زنده پخش می شود از تخریب یکدیگر بجد پرهیز و تنها برنامه های خود را به مردم بیان کنند.
وی گفت: یکی از شرایط انتخابات امانتداری و تقوا است و نباید این طور باشد که نامزدی برای رای بیشتر و کسب قدرت تمام مملکت را بر باد دهد و با افکار مردم بازی شود و بگونه ای القا کنند که هیچ کاری در کشور انجام نشده است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با هزاران کارگر کشور نکات و توصیه های مهمی در باره انتخابات بیان کردند که توجه به اشتغال و اقتصاد از مهمترین آنان بود که باید مدنظر نامزدهاقرار گیرد.
رکنی حسینی گفت: رهبرمعظم انقلاب دراین دیدار تاکید کردند که به بهانه انتخابات نباید با امنیت کشور بازی شود و برای کسب رای بیشتر دست به هر کاری بزنند.
وی اظهارکرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون هزاران شهید بدست آمده و نباید به راحتی تقوا و اخلاق در انتخابات زیر پا گذاشته شود.
وی از راه انداختن تخریب و تهمت و افترا در فضاهای مجازی بشدت انتقاد کرد و گفت: جریانی که در فضاهای مجازی راه افتاده با روح و تقوای انتخاباتی به هیچ وجه سازگاری ندارد.
امام جمعه گناوه تصریح کرد: ستادها و هواداران رقابت سالم با هم داشته باشند و باید توانمندی و برنامه های نامزدها را به مردم ارایه کنند و از تخریب و افترا به یکدیگر بپرهیزند.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)،گفت:سربازان گمنام با اخلاص، فداکاری و اعتقاد به آموزه های انسانی و دینی ، در برقراری امنیت و آسایش کشور و مقابله با باندهای فساد و اشرار و دشمنان نظام و دین شبانه روزی تلاش می کنند که باید مرهون و مدیون آنان باشیم.
امام جمعه گناوه از شورای ترافیک این شهر خواست تا خیابانی را به نام سربازان گمنام مزین کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت اله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.