به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز دوشنبه در دیدار با 3 تن از جانبازان شهرستان گناوه بمناسبت روز جانباز افزود: جانبازان با تاسی از علمدار کربلا قمر بنی هاشم در دوران دفاع مقدس جان خودرا در راه دفاع از میهن و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند و همه باید قدردان این عزیزان باشیم.
وی گفت: در پرتو مجاهدت شهدا و جانبازان روز به روز بر اقتدار و عزت کشور افزوده می شود.
امام جمعه گناوه با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) که در تقویم کشور روز جانباز نامگذاری شده است، افزود: از ویژگی و خصلت بارز حضرت ابوالفضل العباس (ع) ولایت پذیری نسبت به بردارش مولا حضرت امام حسین (ع) بود.
وی با اشاره به شعار سال ' اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال'، افزود: اشتغال یکی از دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب است که باید جامه عمل پوشانده شود.
رکنی حسینی اظهارکرد: دولت تدبیر و امید گام های ارزشمندی در زمینه رفع معضل بیکاری برداشته که امیدواریم مسئولان در سال جاری با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب دراین زمینه بیشتر تلاش و همت کنند.
رئیس بنیادشهید و امورایثارگران گناوه هم گفت: جانبازان زندگی و سلامتی خود را برای امنیت و آسایش کشور تقدیم کردند و سند افتخار کشور و انقلاب هستند.
محمد قائدی افزود: به برکت حماسه آفرینی جانبازان و خون شهدا کشور اسلامی ایران در جهان می درخشد.
وی اظهارکرد: این شهرستان دارای 658 جانباز دوران دفاع مقدس است.
در این برنامه از خانواده جانبازان ناصر تن زاده جانباز 50 درصد اعصاب و روان ساکن روستای محمدصالحی و فضل الله حیات داودی آزاده و جانباز 50 درصد و علی منظم جانباز 50 درصد از ناحیه دست و پا در شهر گناوه سرکشی و از آنان تجلیل و به رسم یادبود جوایزی اهدا شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت اله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.