به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری درآئین افتتاح ستادتبلیغاتی دکتر روحانی در بندرگناوه افزود: هر منصف و با وجدانی قضاوت خواهد کرد که دولت با همه فشارها، بی مهری و کم لطفی ها کارنامه زرین و درخشانی در همه عرصه ها برای مردم عزیز و غیور ایران اسلامی به ارمغان آورده است.
وی اظهارکرد: تلاش جهت احیا و اجرای حقوق شهروندی که ار برجسته ترین رعایت حقوق انسانی است از جمله کارنامه زرین دولت یازدهم است که به عنوان یک افتخار به یادگار خواهد ماند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: از شاخصه های دیگر دولت حضور همه گرایش ها و سلیقه های مختلف در مدیریت کشور و تعامل سازنده با یکدیگر و پذیرش نقدهای منصفانه و بدور از حب و بغض است .
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی افزود: استفاده از ظرفیت و توانایی ها از بینش و سلیقه های مختلف سیاسی در عرصه مدیریتی کشور از دیگر شاخصه های دولت دکتر روحانی است که این نوع دیدگاه همان بینش اسلامی در مشی خاندان پیامبرگرامی حضرت محمد(ص) و احادیث متعددی است که انسانها را سفارش کرده است.
وی بابیان اینکه دستیابی به مردم سالاری دینی ، آزادی ، عقل سالاری و دوری از تحجر از شاخصه های دیگر دولت یازدهم است، گفت: امروز بخود می بالیم که دولت دکتر روحانی در عرصه های اقتصادی باوجود همه نارساییها کارنامه درخشانی ازخود برجای گذاشته است.
وی گفت: از افتخارات دولت است که وقتی فریادهای ناهنجاری را برای فیش های حقوقی نجومی بلند می شود ، شخص رئیس جمهوری در دیدار با نمایندگان مجلس سرتعظیم فرود آورد و متواضعانه گفتند که من با لکنت زبان از شما مردم ایران از این تحلف عذرخواهی می کنم .
وی اضافه کرد: افتخار ما این است که در دولت تدبیر وامید اگر خطوط قرمزی وجود دارد ، دفاع از اصول و ارزش ها ، اعتدال و توسعه و نه حمایت کردن از مفسدان اقتصادی است.
وی تعامل با قوای سه گانه ، کنترل تورم و آرامش در بازار را از دیگر موفقیت های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: این مسیر دولت با رای مجدد مردم به دکتر روحانی تا سال 1400 ادامه پیدا خواهدکرد.
خدری ادامه داد: خطری که در این برهه برای اصلاحات و اعتدال به عنوان یک آسیب می بینم نباید اشخاص و معیار و ملاک را قرار دهیم بلکه باید با درنظر گرفتن،مولفه و شاخص ها که گفتمان بر محور عقلانیت، توسعه، قانون مداری و تمکین به قانون است حرکت شود ، در غیر این صورت ولو اینکه مدعی اصلاح طلب باشد، در اردوگاه اصلاح طلبان و اعتدالیون جایگاهی ندارد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت اله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.