به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمدرضا حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات استان بوشهر در حوزه‌های مختلف تولیدی و اشتغال‌زایی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات اعتباری با نرخ شش درصد برای مناطق محروم و 8 درصد برای سایر مناطق با رویکرد اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر توجه به مناطق ساحلی در استان‌های جنوبی گفت: تسهیلات در راستای رونق تولید و حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی و ایجاد طرح‌های کارآفرینی پرداخت می‌شود.

حسین‌زاده از رشد 44 درصدی منابع بانک ملی استان بوشهر خبرداد و افزود: پرداخت تسهیلات در بانک ملی استان بوشهر سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن 19 درصد رشد نشان می‌دهد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه بیشترین پرداخت تسهیلات در حوزه مسکن مهر و طرح‌های کشاورزی بوده است خاطر نشان کرد:  تبصره 35 قانون بودجه سال قبل 500 میلیارد تومان به بانک ملی ابلاغ کرد که جوابگوی نیازهای جامعه هدف نبود.

وی با تاکید بر توجه به طرح‌های اشتغال‌زایی تصریح کرد:تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی از اولویت سال قبل بانک ملی بود که امسال این تسهیلات با رویکرد اشتغال پرداخت می‌شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر افزایش اختیارات شعب بان‌های ملی در استان‌ها بیان کرد: تا جایی که ظرفیت قانونی به ما اجازه دند اختیارات به مسئولان شعب بانک‌های ملی استان‌ها تفویض می‌شود که استان بوشهر از این قائه مستثنی نیست.

حسین‌زاده از تقویت بدنه کارشناسی بانک ملی استان بوشهر خبرداد و افزود: برای حل برخی از مشکلات استان بوشهر بدنه کارشناسی بانک ملی استان بوشهر تقویت و تخصصی می‌شود تا جوابگوی برخی از مشکلات باشد.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های تولید و اشتغال گفت: در این راستا از سرمایه‌گذاران با توجه به مزیت‌های استانی حمایت و پرداخت تسهیلات کم‌بهره در اولویت قرار دارد.

مدیرعامل بانک ملی ایران  با تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی نیمه تمام افزود: برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی که نقش مهمی در تولید و اشتغال دارند تسهیلات در کوتاه‌ترین زمان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تاکید کرد: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه تمام با پرداخت تسهیلات مورد نیاز تکمیل می‌شود.

حسین‌زاده بر تامین اعتبارات مورد نیاز کارخانه سیمان مند دشتی تاکید کرد: در این عرصه تلاش می‌شود اعتبارات تصویب شده برای راه‌اندازی کارخانه سیمان دشتی پرداخت شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623566
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.