به گزارش ایرنا رئیس جمهوری روز یکشنبه در آئین بهره برداری رسمی از فازهای 17، 18، 19، 20 و 21 پارس جنوبی در تماس تلفنی با مدیران این پروژه ها در سکوهای نفتی مستقر در دریا افزود: دست مریزاد به شما می گویم که این افتخارات را برای ما در معرض نمایش دید جهانیان قرار دادید.
وی خطاب به مدیران مستقر درسکوهای یادشده گفت:بنام خداوند بزرگ و به میمنت ایام مبارک ماه رجب سکوهای مربوط به این فازها را آغاز کنید.
رئیس جمهوری یادآورشد:امروز شاهد افتتاح بزرگترین سرمایه گذاری در صنعت نفت، گار و پتروشیمی به دست مدیران، جوانان و طراحان ایرانی هستیم.
روحانی اظهارداشت:دردولت یازدهم این چهارمین نوبتی است که به منطقه پارس جنوبی آمده ام و هر بار با افتخار بیشتری به مهندسان کارگران و مدیران عزیز کشور من که موجب فخر و افتخار ما است نگاه کردم .
وی گفت:هربار شاهد یک قدم بلند در توسعه و پیشرفت کشور بودیم،یادمان باشد بزرگترین هدف ما ایرانیان ایران پیشرفته و پیش رو است.
رئیس جمهوری با اشاره به اینکه ما روزهای بزرگی در تاریخ کشورمان داشته ایم افزود:بزرگترین هدف ما آن است که ایران را به نقطه اوجی برسانیم که همه ایرانیان در تاریخ در انتظار آن بوده اند .
این خبر تکمیل می شود.
6047/6045 ** خبرنگار: مونا عیدان** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.