به گزارش ایرنا، حمزه اعتماد روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان دیر افزود: حمایت از صادرات، توجه به مدیریت و الگوی مصرف، رفع موانع صادرات و جهت گیری صندوق ملی در این ارتباط شعار سال مقام معظم رهبری را عملیاتی خواهد کرد.
وی با اشاره به نزدیک بودن این شهرستان به کشورهای حوزه خلیج فارس گفت: به دلیل نزدیک بودن این شهرستان به کشورهای همسایه حوزه خلیج فارس، صادرات کالاهای معدنی با مشارکت مردم برای توسعه و ایجاد اشتغال بسیار موثر است.
فرمانداردیر در ارتباط با انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت اظهارداشت: همه باید مشارکت حداکثری در انتخابات را مد نظر داشته باشند و مسئولان و عوامل اجرایی انتخابات نیز بطور کامل بی طرف و به مر قانون پایبند باشند.
وی گفت: 238 نفر داوطلب عضویت شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام شدند که کار رسیدگی به صلاحیت آنان در دست اجراست.
اعتماد به افتتاح بیمارستان دیر با حضور وزیر بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: بیمارستان 58 تخت خوابی امام هادی دیر یکی از آرزوهای دیرینه مردم بود که در دولت تدبیر و امید به سرانجام رسید و هفته آینده مورد بهره برداری قرارخواهد گرفت.
وی ادامه داد: خدمات و دستاورد های دولت تدبیر و امید در عمران و آبادانی شهرستان دیر کارنامه ای درخشان، مطلوب و موفق است و هم اکنون پروژه اسکله خورخان، جاده دیر به سمت شاهزاده ابوالقاسم، جاده وفاق دیر- کنگان از پروژه های مهم اساسی این شهرستان است که در دستور کار قرار گرفته و می تواند باعث توسعه و پیشرفت شهرستان شود.
فرمانداردیر اضافه کرد: خط آب انتقال و فاضلاب شهری و منبع ذخیره 10 هزار متر مکعب شهر دیر با پیشرفت قابل قبولی تا 2 ماه آینده وارد مدار خواهد شد و بخشی از کمبود آب این شهر را برطرف خواهد کرد.
اعتماد وحدت جامعه اسلامی و همدلی بین تمام گروههای سیاسی و مردم را مهم دانست و اظهارداشت: بی حاشیه بودن دولت، آرامش حاکم در جامعه و ثبات بازار و رشد اقتصادی از کارنامه موفق دولت تدبیر و امید است.
7207/6043** خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.