به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عباس کشاورزی ظهر امروز در نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرم و رسیدگی به تخلفات انتخابات در استان بوشهر با بیان اینکه دو انتخابات مهم و با اهمیت در پیش‌رو داریم اظهار داشت: انتخابات 29 اردیبهشت در دو حوزه  ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود که تمهیدات لازم برای هر چه با شکوه برگزار شدن این انتخابات اندیشیده شده است.

وی با تاکید بر این موضوع که دشمن برنامه‌های خود را از طریق فضای مجازی دنبال می‌کند تصریح کرد: دشمنان در جریانات انتخابات 29 اردیبهشت برنامه‌ها و سیاست‌های خود را از طریق شبکه‌ها و فضاهای مجازی دنبال می‌کند و برخی خواسته و ناخواسته گرفتار ترفندهای آنان می‌شوند.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر با تاکید بر توجه به جلوگیری از وقوع جرم انتخاباتی بیان کرد: هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم تخلفات و جرائم در این عرصه افزایش می‌‌یابد که لازم است برای جلوگیری از وقوع جرائم آموزش‌های لازم به کاندیداها عرضه شود.

کشاورزی با تاکید بر تشکیل کمیته راهبری رصد تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر گفت: کمیته ویژه بررسی تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی تشکیل می‌شود  که با تشکیل این کمیته تخلفات صورت گرفته در این فضا شناسایی و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

وی  نقش مهم صدا و سیما در ارائه آموزش لازم به مخاطبان برای پیشگیری از جرم مهم دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت فضای مجازی در امر انتخابات  برای پیشگیری از جرم بسیار مهم و تاثیرگذار است که صدا و سیما در افزایش آگاهی مخاطبان نقش مهمی دارد.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر  با اشاره به تبلیغات زودهنگام از سوی برخی کاندیداهای شورای شهر و روستا افزود: از تبلیغات زودهنگام در امر معرفی کاندیداهای شورای شهر و روستا در استان بوشهر جلوگیری شود.

کشاورزی با بیان اینکه شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری‌ها و دادسراهای استان بوشهر تشکیل شده گفت: این شعب باید در شهرستان‌های استان بوشهر تشکیل شود تا در صورت بروز تخلفات در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613960
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.