به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدحسین ناظر ظهر امروز در نشست ستاد پیشگیری از جرم و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم بهتر از برخورد با جرائم است اظهار داشت: همانگونه که احساس امنیت از امنیت مهم‌تر و اثرگذارتر است پیشگیری از جرم مهم‌تر از برخورد با جرائم است.

وی با بیان اینکه فعالیت ستاد پیشگیری از جرم در عرصه انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است تصریح کرد: از ظرفیت رسانه ملی برای افزایش آگاهی نامزدهای انتخاباتی و جلوگیری از تخلفات و جرم انتخاباتی بیشتر استفاده می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تاکید بر جلوگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی افزود: برای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه به منظور کاهش جرائم انتخاباتی صدا و سیمای مرکز بوشهر آمادگی لازم برای تهیه، پخش و  برگزاری برنامه‌های آموزشی دارد.

ناظر از تولید و پخش برنامه‌ انتخاباتی در صدا و سیمای مرکز بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: در راستای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت، 13 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی، رادیویی و خبری با موضوع انتخابات در صدا و سیمای مرکز بوشهر تولید و پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر بیان کرد: 7 هزار دقیقه برنامه رادیویی، 3 هزار و 500 دقیقه برنامه تلویزیونی و 2 هزار و 500 دقیقه برنامه  خبری برای پخش از شبکه استانی، سراسری و بین‌المللی تهیه می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌‌ها در شش مرحله تدوین و پخش می‌شود گفت: برنامه‌های تبیینی ،تعیینی، تشریحی، فراخوان، تبلیغی و منسجم  در دو انتخابات 29 اردیبهشت  با رویکرد وحدت آفرین و نماینگر امید و نشاط در جامعه  تهیه و پخش می‌شود.

 انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613922
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.