به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان‌فر روز دوشنبه در نشست بررسی روند اجرای ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مهدوی بوشهر افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 18 هکتار با 13 هکتار زیربنا و اعتبار 400 میلیارد ریال در بوشهر احداث شده است.
وی بیان کرد: عملیات احداث مجموعه ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر در سال 1385 آغاز شد که پس از گذشت 11 سال تا پایان فروردین جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.
بهروزیان فر گفت: این ورزشگاه دارای 6 هزار و 900 متر مربع متر فضای سر پوشیده است و طرح و توسعه آن شامل چهار هکتار جاده سلامت و زمین‌های تمرین است.
وی ادامه داد: پیست تارتان 9 خطه یکی دیگر از مهم‌ترین تجهیزاتی است که در این مجموعه راه اندازی می‌شود و زمین چمن آن نیز مرغوب و با درجه عالی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه در محوطه سازی این مجموعه فضای سبز و پارکینگ احداث شده است ادامه داد: پارکینگ یکی از معضلات تماشاگران در ورزشگاههای مختلف است اما در این مجموعه پارکینگ خودروها تا باجه بلیت فروشی کمتر از 100 متر فاصله دارد.
وی گفت: دکل روشنایی جایگاه ویژه، فضای جایگاه وی آی پی مجهز و پیشرفته، پیست اسکیت، ساختمان‌های اداری با تجهیزات کامل، رختکن‌های بسیار شیک و مدرن، سرویس بهداشتی، بوفه در دو طرف، ساختمانهای اورژانس و انتظامات و رختکن شماره 2 از دیگر امکانات این ورزشگاه است.
رئیس جمهوری 27 و 28 فروردین ماه جاری برای پنجمین بار در دولت یازدهم به استان بوشهر سفر می کند و در این سفر 2 روزه علاوه بر پالایشگاههای پنج فاز پارس جنوبی (17، 18، 19، 20 و 21)، ورزشگاه 15 هزار نفری شهر بوشهر، بیمارستان شهرستان دیر و طرح راهسازی کمربندی کنگان نیز افتتاح خواهد شد.
حجت الاسلام حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری تاکنون چهار بار در سالهای 92 (درجریان زلزله دشتستان)، 93(سفر استانی و افتتاح فاز 12 پارس جنوبی) و 94( افتتاح فازهای 15 و 16 پارس جنوبی) به استان بوشهر سفر کرده است.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.