به گزارش ایرنا، روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان گناوه روز شنبه به نقل از دکتر علی زکی زاده در دیدار با فرماندار این شهرستان افزود: با توجه به وضعیت کنونی این ساختمان ها، امکان تخریب آنان بر اثر کوچک ترین زلزله وجود دارد که امیدواریم در سال جاری تامین اعتبار برای احداث پانسیون های جدید مدنظر قرار گیرد.
وی اضافه کرد: درصورتی که پزشکان از مکان مناسب و استفاده از امکانات اولیه زندگی برخوردار نباشند ماندگاری آنان دراین شهرستان هم وجود نخواهد داشت.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه با تقدیر از حسن توجه فرماندار شهرستان به مجموعه شبکه بهداشت و درمان اظهار کرد: این شبکه در 2 سال گذشته به گفته مدیران دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان جز شبکه های برتر بوده است.
وی افزود: در 2 سال گذشته اعتبارات خوبی در حوزه بهداشت ودرمان و زیرساخت های مربوط به حوزه سلامت از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جذب شده اما هنوز مشکلات و کمبودهای اعتباری نیز وجود دارد و تا سطح آرمانی و ایده آلی که مردم گناوه شایسته آن هستند فاصله زیادی داریم.
زکی زاده ادامه داد: با توجه به اینکه فرمانداری هر شهرستان متولی تامین اعتبار در حوزه سلامت است در سال جدید برای تکمیل طرح و برنامه های بهداشتی و درمانی از فرمانداری انتظار داریم با تلاش و متمرکز شدن بیشتر برای برطرف کردت کمبودهای بخش سلامت همکاری و مساعدت کند.
وی اظهارکرد: در این ارتباط در سال گذشته 2 طرح خانه بهداشت روستاهای بهمنیاری و محمد صالحی در سال گذشته احداث شد اما بدلیل کمبود اعتبارات در زمینه تجهیزاتی ، امکان شروع بکار وجود ندارد.
زکی زاده تصریح کرد: امیدواریم با درایت فرماندار شهرستان و حسن توجه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، این 2 طرح تامین اعتبار و تجهیز شود تا در سال جاری بهره برداری و شروع بکار کنند.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه گفت: در سال جدید تمام تلاش خود را برای ارایه خدمات بهتر به مردم انجام خواهیم داد و این تلاش ها زمانی به نتیجه مطلوب خواهد رسید که همه ادارات و سازمانهای شهر برای تامین سلامت مردم دست به دست هم دهند.
فرماندارگناوه با اشاره به حضور بیش از 2 میلیون مسافر و گردشگر نوروزی دراین شهرستان گفت: باتوجه به اینکه گناوه یک شهر گردشگر و مهمان پذیر است، در تعطیلات نوروز خدمات خوبی از طرف شبکه بهداشت ودرمان به آنان انجام شد که حضور پایگاه مستقر در ساحل که بصورت شبانه روزی مشغول ارایه خدمات بهداشتی ودرمانی بود، بسیار مشهود بود.
سیدعلی پاک نژاد از فعالیت و عملکرد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیز تشکر کرد و افزود: حضور بموقع بازرسان بهداشت محیط در مکان های تولید و عرضه مواد غذایی و اسکان مسافران و همچنین برخورد قاطع و جمع آوری دستفروشان دوره گرد غذای گرم که با سلامت مردم رابطه مستقیم دارد در ایام تعطیلات نوروز بسیار چشمگیر بود.
وی اظهارکرد: در زمینه ارایه خدمت داروخانه ها در تعطیلات نوروز، سه واحد به صورت شبانه روزی مشغول خدمات دهی بودند که این مهم نشان از همدلی و هماهنگی مجموعه شبکه بهداشت است و جای تقدیر دارد.
فرماندارگناوه گفت: از شبکه بهداشت ودرمان شهرستان انتظار داریم که پر تلاش تر از گذشته در همه حوزه های خود نظارت و تمرکز بیشتری داشته باشد تا شاهد ارتقای کیفیت خدمات بیشتری به مردم شهرستان باشیم.
شهرستان گناوه با 102 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.