به گزارش ایرنا، احمد مرادی روز چهارشنبه در نشست با فرماندار شهرستان دیر افزود: همچنین در این مدت یکهزار و 700 دستگاه بخاری تابشی در بین مدارس توزیع شده است.
وی گفت: در شهرستان دیر همه مدارس دارای کولر گازی هستند و دانش آموزان بدون هیچ مشکل سرمایشی در کلاس های درس حاضر می شوند.
مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر افزود: در حال حاضر 10 درصد کلاس‌های استان شامل 785 کلاس درس با اعتبار 150 میلیارد تومان نیاز به بازسازی، مقاوم سازی و توسعه دارند.
وی بیان کرد: هم اکنون میزان تراکم دانش‌آموزی کلاس‌های شهر دیر 26 و بردخون 22درصد است که سهم آموزش و پرورش در احداث فضای آموزشی در شهرستان باید بیشتر شود.
مرادی گفت: از محل توزیع قیر رایگان برای ایزوگام مدارس تمهیدات لازم انجام شده و مدارس باید هزینه نصب آن را پرداخت کنند.
وی افزود: بنیاد برکت تاکنون 24 مدرسه در قالب 134 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش داده و برای سال جاری نیز21 کلاس درس پیش بینی کرده است.
فرماندار دیر نیز گفت: نوسازی و بازسازی مدارس فرسوده نیازمند مشارکت و همیاری بیشتر خیران و نیکوکاران است.
حمزه اعتماد افزود: در سه سال اخیر بیش از 30 میلیارد ریال در بخش آموزش و پرورش هزینه شده که رقم بسیار خوبی است.
وی گفت: در دولت تدبیر و امید 5 پروژه نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری رسید و در سال جاری نیز در صورت اعتبار مورد نیاز به بخش آموزش و پرورش توجه خواهیم کرد.
فرماندار دیر درخواست کرد که در اعتبارات سال جاری همچون گذشته توجه ویژه‌ای به حوزه زیرساخت‌های آموزشی و تعمیر و تجهیز مدارس دیر شود.
رییس آموزش و پرورش دیر نیزگفت: در حال حاضر در حوزه ابتدایی با تراکم جمعیت دانش آموزی روبروهستیم که احداث یک مدرسه ابتدایی ضروری بنظر می رسد.
احمد عبدالله زاده افزود: اداره نوسازی، تجهیز و توسعه استان بوشهر در زمینه تجهیزات و سرمایشی مدارس همکاری خوبی داشته است.
7207/ 6045**خبرنگار:عباس بحرانی** اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.