به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، حجت‌الاسلام محمد اسماعیلی ظهر امروز در جلسه دانش افزایی و کارگاه توانمند سازی روحانیون و ائمه جماعت صنعت نفت استان بوشهر با گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بر توجه به فرهنگ سازی این شعار در عرصه‌های مختلف اجتماع  تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه به موضوعات فرهنگی آن است که این مهم، رسالت روحانیون و مبلغان فرهنگی است.

وی توجه به مقابله با تهاجم فرهنگی را یک ضرورت دانست و گفت: یکی از اهداف تشکیل قرارگاه فرهنگی صنعت نفت بوشهر بررسی و ارائه راهکارهای لازم برای برنامه‌ریزی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی برای مصون نگه داشتن جوانان و خانواده‌ها از این ترفند است.

اسماعیلی از تدوین طرح‌های مقابله با تهاجم فرهنگی هبرداد و افزود: طرح‌های مقابله با تهاجم فرهنگی برای مصون نگه داشتن جوانان و خانواده‌ها  در قرارگاه فرهنگی صنعت نفت بوشهر تدوین می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز صنعت نفت استان بوشهر  با تاکید بر نقش مهم این کارگاه‌ها و نشست‌ها در برنامه‌ریزی برای افزایش آگاهی مخاطب خاطر نشان کرد: این دوره‌های آموزشی باراهبرد افزایش آگاهی‌های همگانی روحانیون نسبت به جریان‌ها، موج‌های خبری و اطلاعات روز کشور در حوزه دین،‌ فرهنگ ، اجتماع و سیاست طراحی شده است.

اسماعیلی بیان کرد: در هر جلسه از کارگاه‌های آموزشی یکی از مهمترین موضوعات، جریانات و لایه‌های مختلف تهاجم فرهنگی که جامعه و خانواده‌ها به خصوص جوانان و نوجوانان را مورد هجوم قرار داده بحث و بررسی می‌شود تا برای حل آن راهکارهایی ارائه شود.

 انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605686
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.