به گزارش ایرنا، سردار قلندر لشکری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه 2 فروند شناور باری حامل کالای قاچاق از مبدا کشورهای عربی وارد آبهای این استان شده اند، بلافاصله موضوع در دستور کار فرماندهی پایگاه دریابانی گناوه قرار گرفت.
وی اظهار کرد: با توقیف محموله یاد شده و بازرسی از آن مقدار زیادی کالای قاچاق و ممنوع شامل 98دستگاه تلویزیون ال ای دی در انواع مختلف، 2هزار و 928تخته پتو، 186دستگاه پلی استیشن، 70عدد دسته پلی استیشن، 30هزار و 196دستگاه موتورکولراسپیلت، 49دستگاه ماشین لباسشویی، 59هزار و 753قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 550کیلوگرم پوشاک، 218عدد زنگ درب منزل، هفت هزا رو 584 عدد گوشی موبایل، 12دستگاه موتورچهار چرخ، سه دستگاه جرثقیل، یک دستگاه جت اسکی و سایر کالاهای قاچاق کشف شد.
لشکری بیان کرد: ضمن توقیف این شناورها هشت متهم دستگیر و به همراه پرونده های تشکیل شده تحویل مقام های قضایی شدند.
وی با اشاره به افزایش تعامل دریابانی با دستگاه قضایی در برخورد با پدیده قاچاق کالا گفت: عزم دریابانی و دستگاه قضا برخورد قاطع با عوامل توزیع قاچاق کالا در استان بوشهر است.
لشکری گفت: رصد دقیق تردد شناورهای ورودی و خروجی به کشور از برنامه های مرزبانی برای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.
6047/6043** خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.