سرگرد هادی رضایی رحیمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در کاهش 100 درصدی تصادفات منجر به فوت شهرستان بوشهر عواملی زیادی نقش داشته که عمده آن می توان به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی، راه اندازی دوربین های کنترل سرعت در محورهای پرتردد شهرستان بوشهر مانند نوار ساحلی و گذر امام علی (ع)، کنترل معبرهای پرتردد از طریق دوربین های کنترل سرعت سیار، توقیف موتورسواران متخلف، کنترل و تشدید گشت زنی های پلیس راهور یاد کرد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه طرح نوروزی پلیس تا 14 فروردین ماه ادامه دارد خوشبین هستیم که تا پایان در این شهرستان شاهد هیچگونه تصادف منجر به فوت در نباشیم.
رضایی رحیمی یادآور شد: برای افزایش آگاهی رانندگان با اطلاع رسانی صورت گرفته از طریق مبادی مختلف از جمله تبلیغات محیطی در قالب نصب بنر شاهد افزایش فرهنگ ترافیک در بین آنان هستیم.
وی در ارتباط با دلایل عمده تصادفات درون شهری شهرستان بوشهر ادامه داد: در این نوع تصادفات بی توجهی به جلو در معابر درون شهری ناشی از استفاده از تلفن همراه و وسایل ارتباطی مشابه، سرعت و رعایت نکردن رعایت حق تقدم به ترتیب از مهم ترین عوامل تصادف های درون شهری است.
رضایی رحیمی با اشاره به گذر امام علی (ع) به عنوان یکی از مسیرهای ورودی شهر بوشهر گفت: با توجه به واقع شدن دهکده گردشگری بوشهر در این شهر از رانندگان انتظار است حتی الامکان برای استفاده از این دهکده خودروهای خود را در پارکینگ های پیش بینی شده پارک و از پارک دوبله خودروها در این گذر پرهیز کنند.
وی تاکید کرد: با توجه به سرعت زیاد خودروها در این مسیر برای پیشگیری از وقوع خطر تصادف خودروها با عابران پیاده نیاز است که عابران حتی الامکان از تردد در عرض این گذر خودداری کنند.
7212/ 6043 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.