نصرالله شفیعی روز شنبه با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام هادی (ع) و تبریک روز جمهوری اسلامی در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور مردم ایران در رفراندوم نظام جمهوری اسلامی شاید در تاریخ جهان یک انتخابات بی نظیر باشد که اکثریت مطلق مردم با حضور خود 98.2 درصد رای 'آری' به نظام جمهوری اسلامی دادند.
وی یادآورشد:بعد از گذشت 38 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران این نظام همچنان مشروعیت و مقبولیت خود را به شکل قابل توجهی در بین مردم حفظ کرده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: یکی از ویژگی بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که رفراندوم آن در فاصله کوتاهی از پیروی انقلاب اسلامی برگزار شد و این در حالی است که در بسیاری از انقلاب ها رفراندومی صورت نمی گیرد و یا در صورت انجام رفراندوم با فاصله زمانی زیادی از انقلاب آنها شکل می گیرد.
وی یادآور شد: شعار 'استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی' خود نوعی مشروعیت برای نظام جمهوری اسلامی بود ولی با این وجود امام خمینی (ره) تصمیم به برگزاری رفراندوم گرفتند تا بعدها مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر سوال نرود.
شفیعی ادامه داد: از آنجا که تمام ساز و کارهای حاکمیتی نظام جمهوری اسلامی با رای مردم طراحی و هر سال شاهد برگزاری انتخابات در نظام هستیم می توان نظام جمهوری اسلامی از مشروع ترین نظام های مردم سالار در جهان معاصر است.
وی برگزاری هر انتخابات را یک رفراندوم دانست و گفت: مردم در این راستا برای تداوم حیات نظام جمهوری اسلامی که شهدای زیادی در راه آن داده شده باید در انتخابات 29 اردیبهشت نیز حضوری پرشور و حماسی را رقم بزنند.
شفیعی ادامه داد: مردم باید در انتخابات اهتمام جدی به انتخاب فردی داشته باشند که آن فرد ولایت مدار، انقلابی و پایبند به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
7212/ 6045 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.