غلامرضا نعمتی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: جلوگیری از تخریب محیط زیست و طبیعت و کاهش هزینه های وارده بر خدمات شهری، اصلاح الگوی مصرف و صرفه اقتصادی با بازگشت سرمایه حاصل از بازیافت پسماندها از نتایج بارز و سودمند این برنامه است.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح زیست محیطی از 2 جنبه حایز اهمیت است، گفت: در وهله اول زمان اجرای قابل توجه آن همزمان بودن با تحویل سال نو است که کانون توجه و تمرکز نگاه ها برای دریافت ایده های نو است.
این دوستدار فعال محیط زیست اظهارکرد: یکی دیگر از مزیت های طرح این است که از سوی رسانه ای پرمخاطب و تاثیرگذارترین ابزار ارتباطی بر افکار عمومی مطرح شده که چنانچه برنامه ای همسو با نیازسنجی جامعه هدف مدون و در اجرا بدرستی با تمرکز بر همراهی جامعه مدیریت شود، بطور حتم کشور از آن بهره زیادی خواهد برد.
وی گفت: اعضای انجمن از این طرح ابتکاری و قابل ارزش ایرنا برای پویش طرح های آموزشی شهروند سبز و اثربخشی بیشتر برنامه های پیش بینی شده خود بهره خواهد برد.
مسئول انجمن یاوران سبزاندیش طبیعت گناوه خاطرنشان کرد: این انجمن طرح های خود را برپایه دانش و اجتماع محوری متمرکز کرده که همراهی و پویش رسانه های مردمی در پیشبرد اهداف تعیین شده بسیار اثر گذار خواهد بود.
انجمن یاوران سبزاندیش طبیعت گناوه از سازمان های مردم نهاد دارای مجوز است که تاکنون برنامه های مهمی در زمینه فرهنگ زیست محیطی و بهداشتی در این شهرستان اجرا کرده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.