به گزارش ابرنا، ارسلان زارع روز دوشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفر دشتستان افزود: ایام باستانی نوروز در بین مردم ایران زمین به عنوان میراثی گرانقدر نشان دهنده فرهنگ اصیل و ژرف این ملت است، همواره گرامی داشته می شود.
وی اضافه کرد: دشتستان بدلیل شرایط خاص اقلیمی و آب و هوایی، وجود مناظر زیبای طبیعی، نخلستانهای زیبا و آثار باستانی و تاریخی هرساله از مناطقی است که در ایام نوروز مقصد شمار زیادی از مسافران و مهمانانی از سراسر کشور است.
زارع بیان کرد: مردم دشتستان در مهمان نوازی زبانزد خاص و عام هستند و مدیران و اعضای ستاد زمینه مهمان نوازی آنها را فراهم کنند.
وی ادامه داد: انجام همه تمهیدات و اقدامات مورد نیاز ضروری است تا این ایام با نشاط اجتماعی وافر نه تنها حسن آغازی برای سال 96 بلکه آغاز یک نشاط سیاسی برای شرکت در انتخابات 29اردیبهشت باشد.
فرماندار دشتستان ادامه داد: دستگاههای خدمات رسان آب، برق، راه و مخابرات، کشیک های فعال داشته باشند و نظارت و موضوع های احتمالی را در کوتاه ترین زمان برطرف کنند.
زارع گفت: در همه بخشها بخشداران با هماهنگی لازم و اجرای تصمیم های ستاد تسهیلات سفر، بخوبی و با همکاری شهرداران و دهیاران برای خدمات رسانی به مردم تلاش کنند.
وی اضافه کرد: سالن های ورزشی در شهرها و روستاها نیز برای اسکان اضطراری آماده شوند و در نقاطی از شهرها که روشنایی خیابانهای اصلی و چراغ های چشمک زن مشکل دارند، بزودی رفع شوند.
فرماندار دشتستان همچنین به مدیریت آیین های چهارشنبه سوری و آمادگی دستگاههای مربوطه در زمینه حوادث احتمالی در این روز تاکید کرد.
شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان از مناطق مهم طبیعی و تاریخی گردشگری استان بوشهر است.
7213/6043** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی** انتساردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.