محمدحسین داریونی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: درصورتی که این واحدها در این زمینه هرچه بهتر و موفق تر عمل کنند، محصولات آنان در خارج از استان و حتی خارج کشور شناسانده و خریداران زیادی پیدا خواهند کرد که پیامد آن رونق بحشی در چرخه تولید و درنتیجه بالارفتن درآمدزایی آنان و حتی جذب نیروهای کار بیشتری خواهد بود.
وی اظهارکرد: حمایت و پشتیبانی در اعطای اعتبار و صدور پروانه های صنعتی و صنفی با همکاری دیگر ادارات به واحدهای تولیدی نیز راهکاری دیگر در روند فراهم کردن بسترهای لازم برای تسهیل فعالیت و بازدهی بیشتر آنان در امر تولید و فروش مناسب است.
داریونی گفت: راه اندازی اتاق مشاوره برای هدایت سرمایه گذاران داخلی به تناسب نیاز و ظرفیت و امکانات در این شهرستان ضروری است.
وی افزود: با راه اندازی این اتاق رغبت و علاقه سرمایه گذاران دراین منطقه برای تولیدات داخلی فراهم که بازخورد خوبی در توسعه و رونق منطقه نیز خواهد داشت.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه تعداد کل واحدهای صنعتی شهرستان را 39 واحد عنوان کرد و گفت: ازاین مجموع 31 واحد فعال و مابقی راکد هستند که مشکل مالی دارند.
وی اظهارکرد: صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی، شیمیایی، سلولزی، نساجی، نیروی محرکه، فلزی، ماشین سازی، برق و کانی غیرفلزی از واحدهای صنعتی دراین شهرستان است که با سرمایه ثابت 144 میلیارد و 122 میلیون ریال برای 223 نفر اشتغال ایجاد کرده است و طبق پیش بینی ها تا 344 نفر ظرفیت اشتغال زایی دارند.
داریونی گفت: این اداره برای 106 فقره طرح ارایه شده نیز با سرمایه گذاری 13 میلیارد و 712 میلیون و 348 هزارریال با پیش بینی اشتغال 2 هزار و 11 نفر جواز تاسیس صادر کرده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.