به گزارش ایرنا، سرهنگ جوشن سهرابی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با مراجعه یک تبعه افغان به کلانتری مرکزی شهر اهرم و گزارش سرقت اموالش توسط سه نفر ناشناس، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی بیان کرد: در این ارتباط چند تیم ویژه از ماموران انتظامی برای شناسایی سارقان و دستگیری آنان با گشت های نامحسوس در سطح شهر و بررسی دوربین موجود در مسیر، مشخص شد سارقان با یک دستگاه خودروی پراید اقدام به سرقت کرده اند.
وی اضافه کرد: با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، خودرویی با مشخصات منطبق بر فیلم دوربین های مداربسته و اظهارات شاکی در بلوار انقلاب شهر اهرم رویت شد و با زیر نظر قرار دادن حرکات مشکوک و غیر متعارف آنها، در یک عملیات غافلگیرانه راننده و سرنشینان خودرو دستگیر و به مرکز پلیس منتقل شدند.
سهرابی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی سارقان اقلامی از قبیل کلت فندکی، اسپری، کلاه پوشش صورت، سه تیغه چاقو و قمه، مقداری البسه، پنج دستگاه گوشی تلفن همراه، مبلغ 450 هزار ریال پول کشف شده، گفت: با شناسایی سارقان توسط مالباخته هر سه نفر آنها به جرم خود اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.