به گزارش ایرنا، نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهردر حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: پیکر دو شهید به شهرستان جم و سه شهید به شهر بردستان شهرستان دیر برای تشییع و خاکسپاری منتقل می شوند.
سرهنگ احمد موحد در رابطه با مراسم تشییع پیکر دو شهید شهرستان عسلویه نیز اظهارداشت: دو شهید والا مقام شهرستان عسلویه نیز روز چهارشنبه ساعت هفت ونیم از شهرک امام خمینی چاه مبارک تشییع و در منطقه چهارم دریایی سپاه نای بند به خاک سپرده خواهند شد.
وی یادآورشد: این دو شهید گمنام 32 و 20 ساله در عملیات کربلای پنج در شلمچه و محرم به شهادت رسیده‌اند.
موحد اضافه کرد: مردم شهیدپرورجم روز پنجشنبه 12 اسفند میزبان دو شهید گمنام 18 و 20 ساله که در عملیات بدر و تک دشمن زبیدات عراق به شهادت رسیده‌اند خواهند بود .
وی با اشاره به اینکه سه شهید گمنام دیگر در شهربردستان شهرستان دیر خاکسپاری می شوند، افزود: سه شهید گمنام 26، 19 و 20 ساله که در عملیات رمضان، بیت‌المقدس شلمچه و ام‌‌الرصاص به شهادت رسیدند، روز پنجشنبه در شهر بردستان دیر بر روی دستان مردم قدرشناس این شهر تشییع و خاکسپاری می‌شود.
نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهریادآورشد: تاکنون 124 شهید گمنام وارد استان بوشهر شده که 11 شهید در گلزارشهیدان و مابقی در دانشگاهها، پارک ها و پادگان های نظامی و انتظامی به خاک سپرده شده اند.
6045/7207**خبرنگار:عباس بحرانی**انتشاردهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.