ارسطو ترکمان ‌منش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: میزان موادمخدر کشف شده در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 160 درصدی نشان می دهد.
وی اضافه کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق موادمخدر 545 محل در استان بوشهر پاکسازی شده است.
ترکمان منش ادامه داد: میزان کشفیات قرص های روانگردان نیز در این مدت 28 میلیون و 77 هزار و 800 عدد است که بخشی از آن در گمرک گناوه و بخش دیگر را اداره کل اطلاعات استان کشف کرده است.
وی در ارتباط با برنامه های آتی شورای هماهنگی مبارزه موادمخدر استان بوشهر گفت: همایش منطقه ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر شنبه هفته آینده با حضور 200 نفر از کارشناسان سازمانهای مردم نهاد استانهای فارس، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری در بوشهر برگزار می شود.
ترکمان منش ادامه داد: در این همایش منطقه ای مسئولان ستاد مبارزه با موادمخدر و مسئولان استانی حضور خواهند داشت.
وی یادآور شد: هم اکنون در استان بوشهر 44 سازمان مردم نهاد در حوزه پیشگیری، درمان و توانمندسازی اعتیاد فعالیت دارند.
ترکمان منش یادآور شد: در 6ماه نخست امسال اعتبار سازمانهای مردم نهاد استان بوشهر برای پیشگیری، درمان و اشتغال زایی برای معتادان بهبود یافته 280 میلیون ریال بود که با پیگیری های صورت گرفته این میزان در نیمه دوم سال به یک میلیارد و 900 ملیون ریال افزایش یافت.
وی گفت: از این میزان اعتبار یک میلیارد ریال آن برای اشتغال زایی بهبود یافتگان و 900 میلیون ریال آن نیز به سازمان های مردم نهاد اختصاص می یابد.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.