به گزارش ایرنا، علیرضا غیور شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار اصفهان برگزار شده بود افزود: بحث طرح تحول سلامت توانسته است تا حد زیادی به مردم کمک کند اما هنوز کافی نیست.
وی با اشاره به عبور جاده ترانزیت شمال - جنوب از شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: با وجود پایگاه های اورژانس جاده ای در این مسیر، هنوز از نظر تجهیزات کمبودهایی وجود دارد.
فرماندار اردستان در خصوص کمبود کادر تخصصی و تجهیزاتی در بیمارستان اردستان گفت: هر روز شاهد اعزام چند دستگاه آمبولانس به شهر اصفهان هستیم که هزینه گزافی برای بیماران به همراه دارد.
وی خواستار ارتقا بیمارستان اردستان در قالب طرح تحول سلامت با تامین اعتبارات بیشتر و فرصت پرداختی بیمه ها شد و افزود: در صورت اجرای این طرح مردم می توانند از خدمات بهتری بهره مند شوند.
در این جلسه نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در طرح تحول سلامت شهرستان اردستان بهره کافی از این طرح را نبرده است.
حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد افزود: یکی از چالش های مردم شهرستان بعد از اشتغال، بحث سلامت است که هنوز این دغدغه برطرف نشده است.
وی با بیان این که مجلس در طرح تحول سلامت کارهای خوبی انجام داده است تصریح کرد: در این هفته نیز مجلس طرح خوبی را تصویب کرد.
طباطبایی نژاد افزود: یکی از کارهای خوبی که نباید شکست بخورد طرح تحول سلامت است که باید دولت و مجلس به کمک هم آن را به پیش برند.
وزیر بهداشت که صبح امروز بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی کاشان را افتتاح کرده بود، در ادامه سفر خود در این شهرستان با خانواده شهیدان محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا بارفروش دیدار کرد.
قاضی زاده هاشمی در ادامه سفر خود به برخی از شهرهای شمال استان اصفهان، عصر امروز پایگاه اورژانس شهر مهاباد از توابع اردستان را نیز افتتاح کرد.
وی همچنین در سفر به زواره دیگر شهر تابعه اردستان به مقام شامخ شهدای این شهر از جمله دو شهید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادای احترام کرد.
سفر یکروزه قاضی زاده هاشمی پس از برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان اردستان که شامگاه پنجشنبه برگزار شد، خاتمه یافت.
شهرستان اردستان با 45 هزار نفر جمعیت در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* لینک جستجو کانال ایرنا کاشان در تلگرام: irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.