به گزارش ایرنا، سید علی حسینی بعد از ظهر شنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزش پایدارسازی مجریان طرح های اشتغال شهرستان عسلویه افزود: در این راستا کمیته امدادشهرستان 10 میلیارد ریال از محل تسهیلات این اداره برای اشتغال مددجویان در نظرگرفته است.
وی تصریح کرد: مجریان طرح های اشتغال در دوره های آموزشی با جدیدترین روش های بازاریابی، بازارسازی و برند سازی آشنا می شوند.
حسینی افزود: افراد شرکت کننده با توجه به رشته های شغلی خود برای دوام و پایداری طرح مورد نظر آموزش های لازم را می بینند و برای اشتغال خود و افراد دیگر وارد بازار می شوند.
مدیر کمیته امداد عسلویه اظهار کرد: به منظور احیای فرهنگ کار، تعاون و شور و نشاط اجتماعی، مجریان طرح های خودکفایی از کارگاه آموزشی پایدارسازی با موضوعهای مختلف طرح های اشتغال وخودکفایی بهره مند می شوند.
وی گفت: شناسایی ظرفیت خانواده های نیازمند و ارائه‌ آموزش‌ های لازم و تخصصی به آنها می‌ تواند در راستای توانمندسازی آنان نقش بسیار مهمی را ایفا کند.
وی تصریح کرد: در همین راستا کمیته امداد شهرستان عسلویه در زمینه برگزاری کارگاه های آموزشی برای اشتغال زایی بصورت جدی وارد عمل شده است.
وی یادآورشد: در شهرستان عسلویه دو هزار و 325 نفر از حمایت های کمیته امداد بهره مند هستند.
6047/7207**خبرنگار:عباس بحرانی*انتشاردهنده: موناعیدان

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.